جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کتاب

حوزه/ نمایشگاه آثار برگزیده نوزدهمین همایش کتاب سال حوزه در حاشیه این همایش برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» ، نمایشگاه آثار تخصصی و علمی برگزیده نوزدهمین همایش کتاب سال حوزه در جنب محل برگزاری همایش در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برپا شده است.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه دارای چند بخش می باشد که آثار تخصصی در بخش های مختلف به نمایش درآمده است؛ کتاب هایی همچون حدیث سفینه، نهج الرضا، نهج الاسرار، مراحل خلقت انسان از دیدگاه قرآن، شش صد جرعه از نهج البلاغه و ... از جمله کتب در بخش حدیث و رجال این نمایشگاه می باشد.

در بخش حقوق و علوم سیاسی نیز کتبی همچون شرط ذخیره مالکیت، مبانی رفتار اخلاقی و حقوقی اسلام، رابطه اسلام و مردم سالاری، اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) و ... به چشم می خورد.

در بخش تکنولوژی آموزشی نیز کتبی که در عرصه آموزش و آموزش های نوین از جمله اصول صرف و نحو و شبکه مسائل و ... تالیف شده، به نمایش در آمده است.

یکی دیگر از بخش های این نمایشگاه شامل بخش فلسفه و کلام اسلامی است که در این بخش نیز کتبی چون فلسفه اسلامی، انسان گرایی در غرب، فلسفه چیست، نفس روح، آشنایی با هرمنوتیک، فراینده وجودی انسان و ... در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

از دیگر بخش های این نمایشگاه می توان به بخش آثار برگزیده، شایسته تقدیر و آثار تحسین این همایش از جمله کتب و مقالات علمی اشاره کرد.

بخش های دیگر این همایش شامل کتب برگزیده در بخش های اصول فقه و تحقیق و تصحیح است؛ گفتنی است این نمایشگاه از ساعت 9 تا 13 پنجم بهمن ماه در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) دائر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha