پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تقی زاده

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه متنوع در بخش های مختلف برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، امروز در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر آذربایجان شرقی که در استانداری برگزار شد، با تشریح برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان ابراز داشت: برنامه های دهه فجر امسال در استان متفاوت تر از سال های گذشته برگزار می شود، برگزاری همایش، برنامه های فرهنگی و مسابقات و دیدار با خانواده های معظم شهدا، آزادگان و ایثارگران از این جمله است.

وی با اشاره به ضرورت زیباسازی شهری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: متاسفانه سازمان زیباسازی شهرداری تبریز اعلام کرده است که با توجه به مصوبات شورای شهر، تنها ۲۰ مورد از فضاهای تبلیغاتی را به تبلیغات دهه فجر اختصاص خواهد داد، اعضای شورای شهر تبریز به هنگام تصویب لایحه مرتبط با این موضوع، باید راهکاری نیز برای برون رفت از وضعیت های خاص مانند جشن های پیروزی انقلاب اسلامی ارائه می کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه از برگزاری همایش «بیعت امت با ولایت» خبر داد و تصریح کرد: این همایش به عنوان شاخص ترین برنامه امسال ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی است، این همایش مردمی روز ۱۲ بهمن در سالن اجتماعات مصلای امام خمینی (ره) تبریز و همزمان نیز در دیگر شهرهای استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بزرگداشت شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی نیز ۱۸ بهمن برگزار می شود، گفت: بزرگداشت شهدای قیام ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ مردم تبریز علیه رژیم طاغوت نیز توسط ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب با محوریت بنیاد شهید در مصلای حضرت امام تبریز برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ادامه از برگزاری مراسم «میهانی لاله ها» با رویکرد عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای تبریز خبر داد.

تقی زاده همچنین افتتاح طرح های عمرانی و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری را از دیگر محورهای اصلی فعالیت ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی برشمرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان بر ضرورت برگزاری باشکوه راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به حساسیت ۲۲ بهمن امسال، برنامه راهپیمایی این روز به عنوان عصاره و چکیده جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور پررنگ اقشار مختلف مردم با شکوه هر چه تمام تر برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha