شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: کانون های فرهنگی تبلیغی باید در جهت تاثیرگذاری و جریان سازی گفتمان انقلاب اسلامی در فضای مجازی نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در انتخابات میان دوره کانون های فرهنگی تبلیغی استان گفت: کانون های فرهنگی تبلیغی باید در جهت تاثیرگذاری و جریان سازی گفتمان انقلاب اسلامی در فضای مجازی نقش آفرینی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تبریک بمناسبت فرا رسیدن سی نهمین فجر انقلاب اسلامی و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای راه علم و هسته ای و به ویژه شهدای مدافع حریم حرم حضرت زینب(س) و با عرض تبریک و تسلیت شهادت شهید مدافع حرم شهید محمد معافی، اظهار داشت: کانون های فرهنگی تبلیغی مرکز و قرارگاه اصلی آتش به اختیار فرامین رهبری معظم انقلاب هستند.

وی با اشاره به دشمنی دشمنان از نخستین پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز افزود: ایران اسلامی با تکیه بر رهبری بی بدیل امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد رحلت امام روح الله(ره) و امت بصیر و انقلابی خود در برابر همه مشکلات، سختی ها و بحران ها عبور کرده است و امروز جایگاه ویژه ایران اسلامی در منطقه و جهان بر هیچ کشور و قدرتی پوشیده نیست.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به اهمیت فضای مجازی در سال های اخیر تصریح کرد: مدت ها است مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی و فعالیت های جریان های انقلابی در این فضا تاکیداتی داشتند پس باید کانون های فرهنگی تبلیغی که مرکز و قرارگاه فعالیت های فرهنگی است در فضای مجازی و تولید محتوای غنی و فاخر در این فضا نقش آفرینی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، جریان سازی انقلابی را لازمه فعالیت های کانون های فرهنگی تبلیغی دانست و خاطر نشان کرد: طرح های پیشنهادی و مصوب کانون های فرهنگی تبلیغی استان در ماه های پایانی سال عملیاتی و اجرایی شود و برای سال جدید هم برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز جامعه هر روز شاهد یک هجمه جدید از سوی دشمنان علیه دین و مبانی انقلابی ما است، تصریح کرد: جامعه ای می تواند در برابر این هجمه های سنگین مقاومت و ایستادگی کند که از بنیه اعتقادی قوی برخوردار باشد.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی را به عنوان بزرگترین ارمغان خود به ملت بزرگ ایران هدیه داد، گفت: امروز کشورمان در همه عرصه ها دارای نظریه و استدلالی قوی است و قدرت های جهانی نمی تواند به هیچ عنوان از ایران اسلامی عبور کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که هر چه می توانیم باید برای تقویت دین و فرهنگ کشور سرمایه گذاری کنیم، افزود: سرمایه گذاری در حوزه دینی و فرهنگی به طور حتم خروجی بسیار خوبی برای کشورمان خواهد داشت.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که امروز هیچ راهی جز مقابله جدی و هدفمند با برنامه های فرهنگی دشمن نداریم، افزود: اگر بخواهیم تنها در این میدان مبارزه تماشاچی باشیم، بازنده این جنگ فرهنگی خواهیم بود.

حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران نیز در این جلسه ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن سی نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی اظهار داشت: دانش افزایی و ارتقاء سطح آگاهی و دانش از ضروریات فعالان فرهنگی و اعضاء کانون های فرهنگی و تبلیغی است.

وی در ادامه به اهمیت کارکردهای کانون های فرهنگی و تبلیغی و جایگاه آن در کشور اشاره کرد و افزود: کانون های فرهنگی باید مرکز پایش و بررسی معضلات و مشکلات در جامعه اسلامی باشند و خود این مراکز باید برای رفع آسیب های اجتماعی و مشکلات و معضلات اجتماعی برنامه ریزی کنند .

حجت الاسلام روحانی نیا آمایش های شهرستانی را ضروری دانست و بیان داشت: برابر آمایش های انجام شده برای شهرهای استان سهمیه تعیین شود و ارتباط کانون های فرهنگی تبلیغی با مدیران و مسؤولان استان ضروری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha