چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
رئیس انجمن شرعی شیعیان کشمیر

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید حسن موسوی رئیس انجمن شرعی شیعیان کشمیر و از رهبران آزادیخواه این خطه ضمن تاکید بر لزوم حل مسالمت آمیز بحران کشمیر گفت: پذیرش نقش سازمان ملل متحد در حل بحران کشمیر به نفع دو کشور هند و پاکستان است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ حجت الاسلام و المسلمین سید حسن موسوی رئیس انجمن شرعی شیعیان کشمیر و از رهبران آزادیخواه این خطه ضمن تاکید بر لزوم حل مسالمت آمیز بحران کشمیر گفت: پذیرش نقش سازمان ملل متحد در حل بحران کشمیر به نفع دو کشور هند و پاکستان است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی حل مساله کشمیر را کلید برقراری امنیت در شبه قاره دانست و گفت: برقراری امنیت و صلح در منطقه و نیز آغاز فصل جدیدی از پیشرفت در شبه قاره هند منوط به برقراری و گسترش روابط دوستانه بین دو کشور هند و پاکستان است، و ایجاد یک رابطه پایدار بین این دو کشور نیز مشروط به حل مساله کشمیر است.

وی با اشاره به پیشنهاد سازمان ملل نسبت به میانجیگری بین دو کشور هند و پاکستان در حل مساله کشمیر گفت: پذیرش نقش سازمان ملل به نفع دو کشور است و می تواند گام موثری در حل این مناقشات باشد.

رئیس انجمن شرعی شیعیان کشمیر ضمن تبیین وضعیت و شرایط نامناسب زندگی در کشمیر بدلیل مخاصمات فی ما بین کشورها افزود: مردم کشمیر به دنبال راه حلی مسالمت آمیز برای حل مشکلات خود هستند تا بتوانند یک زندگی در آرامش و به دور از بحران و درگیری داشته باشند، چرا نزدیک به هفت دهه است که قربانی این مخاصمات هستند.

وی از جامعه بین الملل خواست تا صدای مظلومیت کشمیر را بشنوند و راه حلی برای این مشکلات بیابند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha