جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محبی

حوزه/ رئیس مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین با تاکید بر ضرورت انتقال ارزش‌های انقلابی به نسل جوان جامعه، اظهار کرد: بدون تردید، پیروزی انقلاب اسلامی، مرهون رهبری پیامبرگونه امام راحل (ره) و با تکیه بر ارزش های دینی و ایثار و از خودگذشتگی ایثارگران و شهیدان انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد محبی، امروز در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین، با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر، گفت: ایام الله دهه مبارک فجر نه تنها صرف یک مناسبت تاریخی و تقویمی است، بلکه نشان دهنده اوج بصیرت انقلابی و ولایتمداری ملت ایران است که برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی از گردنه های صعب العبور عبور کردند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین ادامه داد: فرصتی برای تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز و همچنین بازخوانی راه و مکتب امام خمینی (ره) برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می باشد.

وی با اشاره به این که امروز دشمنان برای ريشه کنی انقلاب و دين اسلام برنامه‌ريزی كرده‌اند، تصریح کرد: يكی از بهترين راه‌های مقابله با اين اهداف دشمنان و استكبار حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

رئیس مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین با تاکید بر ضرورت انتقال ارزش‌های  انقلابی به نسل جوان جامعه، اظهار کرد: بدون تردید، پیروزی انقلاب اسلامی، مرهون رهبری پیامبرگونه امام راحل (ره) و با تکیه بر ارزش های دینی و ایثار و از خودگذشتگی ایثارگران و شهیدان انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha