جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش روحانیون

حوزه/ مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون از برگزاری همایش روحانیون و ائمه جماعات به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی قائد امینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین به نقش تاثیرگذار روحانیت در انقلاب اسلامی، گفت: با توجه به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب و این که امام خمینی (ره) رهبر این نهضت عظیم بودند و شاگردان ایشان هم در تحقق انقلاب نقش داشتند، کمیته «حوزه و روحانیت» به کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قزوین افزوده شد.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون افزود: برگزاری همایش روحانیون و ائمه جماعات با حضور مسئولان استانی، روز 11 بهمن ماه در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین از جمله برنامه های کمیته «حوزه و روحانیت» ستاد دهه فجر استان می باشد.

وی اظهار کرد: ائمه جماعات در مساجد با کمک هیئت امنا، بسیج و کانون های فرهنگی هنری سعی می کنند در دهه فجر ارتباط بیشتری را با مردم داشته و دستاوردها، اهداف و آرمان های انقلاب را در برنامه ها و سخنرانی ها برای مردم تبیین کنند و با همکاری هم مراسم جشن انقلاب را برگزار می کنند.

حجت الاسلام  قائد امینی در پایان گفت: همچنین برنامه تجلیل از  زندانیان سیاسی قبل از انقلاب به همراه خانواده شهدای انقلاب و جانباران با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha