پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمد سوری - امام جمعه پلدختر

حوزه/ امام جمعه پلدختر در جریان بازدید مدیر حوزه علمیه استان لرستان از مدرسه علمیه امام رضا(ع) این شهرستان، جهاد علمی را مهمترین ویژگی طلاب انقلابی دانست و گفت: صیانت از ارزش های انقلابی رسالت مهم مبلغان و طلاب است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، امروز در جریان بازدید مدیر حوزه علمیه استان لرستان از مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان پلدختر، با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در حوزه های گوناگون دستاوردهای زیادی داشته که باید در داخل و خارج برای همگان تبیین شود، گفت: طلاب و مبلغان باید در راستای انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاشی مضاعف داشته باشند و  ویژگی و ارزش های ناب دینی و انقلابی در جامعه را با رویکرد پشتیانی همه جانبه مردم از نظام و انقلاب را برای نسل نوجوان و جوان جامعه تبیین نمایند .

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز حوزه های علمیه رسالتی سنگین در مقابله با توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب بر عهده دارند، یادآور شد: طلاب و مبلغان باید با برگزاری تبلیغی کارآمد و اثرگذار در ارتقاء بصیرت و  روشنگری به مخاطبان در مقابل نقشه های شوم دشمنان بپردازند .

امام جمعه شهرستان پلدختر، طلاب را به تزکیه و فراگیری علوم حوزه فرا خواند و بیان داشت: طلاب باید باید ضمن انس با قرآن و کسب فیض در محضر علماء و بزرگان حوزه، در امر یادگیری دروس حوزه نیز کوشا باشند تا بتوانند آینده تبلیغی درخشان و اثرگذاری در جامعه اسلام داشته باشند .

حجت الاسلام سوری، انس با قرآن و سبره اهل بیت(ع)، تمرین تبلیغ در دوران طلبگی، جهاد علمی، پژوهش و تحقیق و ترویج روحیه انقلابی را از مهمترین و رسالت های طلاب در جامعه امروز برشمرد .

وی در پایان حمایت از اصل کیان نظام جمهوری اسلامی را از مصادیق شکرگزاری نعمت انقلاب اسلامی ایران برشمرد و  طلاب را به تبلیغ و تبیین این مهم در جامعه دعوت کرد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha