جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست همبستگی با قدس در کفررمان لبنان

حوزه/ نماینده فراکسیون مقاومت تاکید کرد: کسامی که توانستند نوک پیکان گردنکشان و ستمکاران جهان یعنی رژیم اشغالگر صهیونیستی را شکست دهند؛ به اذن خدای متعال خواهند توانست بر این دشمن پیروز شوند و او را از هستی محو کنند .

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته همایش بزرگ همبستگی با قدس توسط حزب الله لبنان در منطقه کفررمان برگزار شد و جمع زیادی از مردم منطقه با مشارکت در این اجتماع مردمی در حسینیه منطقه برای شهادت و جانفشانی در راه آزادی قدس و فلسطین اعلام آمادگی کردند.

محمد رعد نماینده عضو فراکسیون مقاومت در پارلمان لبنان در این مراسم گفت: قدس توسط بازوان توانمند مقاومت آزاد می شود، زیرا قدس نماد وجود و هستی ما است و هیچ کس نمی‌تواند این نماد را از ما جدا کند و ما با مردان مجاهد و قهرمانان مقاومت و زنان و کودکان خود به سوی قدس رهسپاریم تا به جهان ثابت کنیم ما آزاده ایم و قدس نیز باید آزاد باشد.

وی افزود: قدس مردانی در فلسطین، سوریه، لبنان، عراق، مصر، حجاز و تمام جهان اسلام و سرتاسر جهان دارد که خود را برای دفاع از شرافت مسلمانان آماده می کنند و آن روز نزدیک است.

نماینده فراکسیون مقاومت تاکید کرد: کسامی که توانستند نوک پیکان گردنکشان و ستمکاران جهان یعنی رژیم اشغالگر صهیونیستی را شکست دهند؛ به اذن خدای متعال خواهند توانست بر این دشمن پیروز شوند و او را از هستی محو کنند و این یک آرزو و توهم نیست، بلکه هدفی است که در توان ما است و کاملا واقعی و در دسترس و عقلانی است و خداوند نیز در این راه به ما کمک می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha