پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام لطیف صادقی - معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز ایران اسلامی با مدیریت بی بدیل رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان تأثیرگذارترین کشور در خاورمیانه و حتی در جهان تبدیل شده است، گفت: باید با وحدت و همبستگی این جایگاه فعلی ارزشمند را در عرصه منطقه ای و جهانی حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، امروز در نشستی بصیرتی که با موضوع پیروزی انقلاب و با حضور طلاب مدارس علمیه ساری برگزار شد، با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، این ایام را یادآور تداوم تلاش و همبستگی مردم در برابر ظلم و استبداد رژیم طاغوت دانست و گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان ناگفته های انقلاب اسلامی به جوانان است.

وی، رهبری روحانیت در نهضت انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در تاریخ این نهضت عظیم دینی عنوان کرد و افزود: روحانیت به عنوان پرچم داران نهضت انقلاب با روشنگری های به موقع خود توده های مردمی را برای آغاز یک قیام فراگیر آماده کردند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که روحانیت در همه لحظات مبارزات نهضت همراه مردم بود و لحظه ای خود را از توده مردم جدا نکرده است، افزود: امروز نیز با گذشت حدود چهار دهه از عمر این انقلاب، روحانیت همچنان به همراهی با مردم افتخار می کند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حوزه و روحانیت همواره مهم ترین و راهبردی ترین پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی در عرصه ها  و صحنه های مختلف بودند، خاطرنشان کرد: روحانیت همواره دفاع از انقلاب و آرمان های آن را مهم ترین رسالت خود دانسته و می داند.

وی با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر از همه توان تبلیغی خود برای تضعیف جایگاه روحانیت و حوزه های علمیه استفاده کرده اند، تصریح کرد: پیوند میان مردم و روحانیت همواره توطئه دشمنان را خنثی کرده است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که امروز نیز که جبهه کفر و استکبار علیه انقلاب اسلامی بسیج شده اند، خاطرنشان کرد: تقویت گفتمان انقلاب و گسترش تفکر انقلابی در جامعه وظیفه ای است که حوزه و روحانیت باید دنبال کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مردم را مهم ترین و بزرگ ترین پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی دانست و افزود: رمز بقا و ماندگاری انقلاب در چهار دهه اخیر، حضور مردم در صحنه ها و عرصه های مختلف بوده است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که نهضت عظیم انقلاب اسلامی نیز با حضور و پشتوانه مردم به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: امروز نیز انقلاب برای پیشرفت و ماندگاری در عرصه های گوناگون نیازمند حضور در صحنه مردم است.

وی، عدم حضور در صحنه مردم مهم ترین خواسته و توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: دشمن در تلاش است با کاشتن بذر ناامیدی در جامعه حضور مردم در عرصه های مهم نظام را کمرنگ کند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این مردم بودند که در تبعیت از امام راحل و ادای تکلیف الهی خود طاغوت را سرنگون و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، گفت: امروز نیز مردم در صحنه های مختلف با بصیرت و هوشیاری بالا به دفاع از انقلاب و نظام می شتابند.

وی، خروش مردم در حمایت از انقلاب و حضور آنها در صحنه های مختلف را ضامن بقاء انقلاب و گسترش آن دانست و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی همواره با غیرت انقلابی خود به دشمنان فهماندند که صاحبان اصلی انقلاب همان مردم رنج کشیده هستند و تا آخرین نفس از انقلاب و رهبری دفاع خواهند کرد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز ایران اسلامی با مدیریت بی بدیل رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان تأثیرگذارترین کشور در خاورمیانه و حتی  جهان تبدیل شده است و این هم به برکت انقلاب اسلامی است، گفت: باید با وحدت و همبستگی جایگاه فعلی ارزشمند را در عرصه منطقه ای و جهانی حفظ کنیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این‌که انقلاب اسلامی به ما عزت و افتخار داد، تصریح کرد: حفظ این عزت و اقتدار با هوشیاری و بصیرت ملت در دفاع از آرمان های انقلاب تداوم پیدا خواهد کرد.

وی همچنین ولایت فقیه را میراث ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: یوم الله دهه فجر روز تجلی قدرت لایزال الهی بر کفار و ستمگران و روز تجلی لطف خداوند بر مؤمنان است و همه باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم.

معاون تبلیغ حوزه علیمه مازندران، انقلاب اسلامی را پدیده قرن دانست و بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در بهت و حیرت همه روشنفکران و اندیشمندان و متفکران جهان رقم خورد و امروز به عنوان الگوی حاضر در جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام صادقی، تداوم انقلاب اسلامی را در گرو حفظ روحیه انقلابی و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: تفکر انقلاب اسلامی منحصر به هیچ گروه، حزب و یا جریان خاصی نیست و برآمده از متن جامعه است و باید در تقویت این روحیه به ویژه در جوانان و نوجوانان تلاش کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha