جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انقلاب

حوزه/ حجت الاسلام اسلامی خو گفت: ضامن حفظ انقلاب و آرمان های اسلام پشتیبانی از ولایت فقیه است و قطعا مردم در پاسداری از انقلاب کوتاهی نخواهند و این بصیرت افزایی باید از حوزه های علمیه و نهاد های فرهنگی در جامعه شروع شود.

حجت الاسلام محمد رضا اسلامی خو مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) ملایر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، گفت: 12 بهمن ماه سال 57 یکی از مقاطع حساس تاریخ ملت ایران به شمار می رود که بعد از سال ها مبارزه با رژیم ستم شاهی به نتیجه ای عالی رسیدند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در مقایسه با انقلاب فرانسه و روسیه وجه متمایز و شاخصه ای بی بدیل دارد، بدین معنا که انقلاب اسلامی ایران، انقلابی فرهنگی با رویکرد مردم سالاری دینی است.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) ملایر ادامه داد: 12 بهمن ماه تجلی اراده و همت ملت ایران در دادخواهی و استکبار ستیزی از دشمنان اسلام است و این روز با عظمت برای ملت تا ابد یوم الله باقی خواهد ماند.

وی در ادامه افزود: امام (ره) با اخلاص و توکل بر خداوند متعال تمام قدرت های جهانی را شگفت زده کرد، کار امام(ره) از روی هوا و هوس نبود و برای رضای خدای تعالی کار می کرد.

حجت الاسلام اسلامی خو با اشاره به «  و من یتوکل علی الله فهو حسبه» گفت: شجاعت و قاطعیت امام خمینی(ره) در رسیدن به هدف الهی خود مثال نزدنی بود، او با توکل بالایی که به ذات احدیت داشت در انجام امور و برنامه هایش  فقط به خدا تکیه می کرد.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه نهاد های فرهنگی و انقلابی در راستای تبیین آرمان های انقلاب اسلامی، گفت: تبیین جایگاه ولایت فقیه و آرمان های انقلاب اسلامی بر عهده حوزه و متولیان امور فرهنگی است.

وی در پایان گفت:  ضامن حفظ انقلاب و آرمان های اسلام پشتیبانی ار ولایت فقیه است و قطعا مردم در پاسداری از انقلاب کوتاهی نخواهند و این بصیرت افزایی باید از حوزه های علمیه و نهاد های فرهنگی در جامعه شروع شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha