جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس ایالتی جمعیت علمای اسلام پاکستان

حوزه/ رئیس ایالت بلوچستان جمعیت علمای اسلام ضمن انتقاد شدید به سیاست های به اصطلاح ضد تروریسم ایالات متحده آمریکا و بی اثر بودن آنها گفت: مسئول اصلی به وجود آمدن داعش در منطقه آمریکا است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ مولوی فیض محمد رئیس ایالت بلوچستان جمعیت علمای اسلام(شاخه فضل الرحمان) ضمن انتقاد شدید به سیاست های به اصطلاح ضد تروریسم ایالات متحده آمریکا و بی اثر بودن آنها گفت: مسئول اصلی به وجود آمدن داعش در منطقه آمریکا است.

مولوی فیض محمد با اشاره به تجاوز آمریکا به خاک افغانستان به بهانه مبارزه با تروریست ها گفت: این حمله نتیجه ای جز به خاک و خون کشیده شدن هزاران انسان بیگناه در پی نداشت، و نه تنها تروریسم در منطقه از بین نرفت بلکه گروه‌هایی مثل داعش در افغانستان و نقاط دیگر بوجود آمد که مسئول بوجود آمدن این ها آمریکاست.

این عضو ارشد جمعیت علمای اسلام(شاخه فضل الرحمان) ضمن انتقاد شدید از حمله اخیر هواپیماهای بدون سرنشین ارتش آمریکا به مناطق مرزی پاکستان گفت: حمله پهپادهای آمریکایی به نقاط مرزی پاکستان حمله به امنیت ملی پاکستان است و دولت پاکستان غیر از احضار سفیر و کارهایی از این قبیل باید اقدامی موثر علیه آن انجام دهد.

وی افزود: با این حملات بر همه واضح می شود که آمریکا دوست هیچ کس نیست و همواره به فکر تامین منافع خود است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha