جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مرکز اسلامی ساکرامنتو میزبان یکصد تن از  بی خانمان ها شد

حوزه/ مرکز اسلامی سلام در شهر ساکرامنتو، عصر دیروز میزبان ۱۰۰ تن از بی خانمان های شهر بود و مسلمانان با پذیرایی از این گروه از قشر آسیب پذیر جامعه در فصل زمستان، به داستان های زندگی آنها گوش دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از abc10، مرکز اسلامی سلام در  شهر ساکرامنتو، شهری در ایالت کالیفرنیای آمریکا، عصر دیروز میزبان 100 تن از بی خانمان  های شهر بود.

این اقدام جزئی از پروژه  اجرایی در مراکز دینی ساکرامنتو برای کمک به نیازمندان در فصل زمستان بود. در این فعالیت ها مراکز دینی مختلف در ماه های زمستانی، به طور چرخشی میزبان بی خانمان ها خواهند بود. در این حرکت داوطلبان برای کسانی که بی خانمانی را در خیابان های سرد زمستان تجربه می کنند، به مدت چند شب جا و مکانی برای ماندن همراه با صبحانه و شام ارائه می دهند.

هنگامی که میهمانان این رویداد از راه رسیدند، پس از صرف شام، مواد غذایی، لحاف، کفش و دیگر مایحتاج را دریافت کردند.

آنی جمتراپ معاون مدیر مرکز اسلامی سلام در این باره گفت: از دیدگاه دین ما این اقدام و کمک به اعضای جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ما باید به بی پناهان و قشر آسیب پذیر جامعه کمک کنیم.

وی افزود: بیشتر اوقات آن ها تنها به اینجا می آیند تا درددل کنند و روایت تلخ زندگی شان را برای ما تعریف کنند و خوب است که ما به سخنان آن ها گوش دهیم.

سلین آردین دبیر شورای رهبری جوانان سلام نیز گفت: ما از هم نشینی با میهمانان و شنیدن روایت زندگی آنها لذت می بریم. به یاد دارم سال گذشته در گردهمایی مشابهی یکی از آنها از من خواست نام او را به زبان عربی بنویسم و من با کمال رضایت این کار را انجام دادم. و این ارتباط بسیار خوب است.

به گفته برگزارکنندگان میهمانان شب را در مرکز سپری کرده و صبح روز بعد نیز به آن ها صبحانه داده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha