جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کردستان

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان گفت: همایش «همیاران سلامت» با حضور طلاب خواهر و برادر این استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی حسینی فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، اظهار داشت: به همت دانشگاه علوم پزشکی و مرکز خدمات درمانی استان کردستان، همایش «همیاران سلامت» چهارشنبه هفته جاری در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی این استان با حضور طلاب خواهر و برادر برگزار خواهد شود.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه این همایش به‌صورت یک‌روزه برگزار می‌گردد، تصریح کرد: در این برنامه از تمامی طلاب مدارس سطح استان دعوت به عمل‌آورده‌ایم.

وی با بیان اینکه سخنرانان این مراسم چند نفر خواهند بود، افزود: موضوع اصلی این کارگاه آموزش بهداشت و سلامت برای طلاب خواهر و برادر خواهد بود.

حجت‌الاسلام حسینی فر خاطرنشان کرد: یکی از اهداف برگزاری این کارگاه این است که حاضرین در جلسه آموزش‌های فراگرفته شده را به مابقی طلاب غایب منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در سال جاری تاکنون چندین بار انجام صورت گرفته است، گفت: برگزاری این کارگاه در سطح کشور کم‌نظیر است و این برنامه در قالب 5 کارگاه برگزار خواهد شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کردستان تصریح کرد: موضوعات این کارگاه شامل «تغذیه، ورزش، خود مراقبتی، مدیریت استرس و...» خواهد بود.

وی بیان کرد: در این جلسه اساتیدی نظیر خانم فتحی یونسی، احمدی، نعمتی حضور خواهند داشت و مطالب لازم را برای طلاب خواهر و برادر تشریح و تبیین خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha