شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار

حوزه/ نیروهای امدادی هلال احمر با حضور در پایگاه های امدادی و در سرما و در گرما به مردم خدمت می کنند و با نجات جان آنها، جلوه ای عظیم از انسانیت را به معرض نمایش می گذارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در بازدید از جمعیت هلال احمر استان قزوین از فعالیت های شبانه روزی و داوطلبانه اعضای این جمعیت در مواقع بحران قدردانی کرد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به این که جمعیت هلال احمر در بحران های مختلف به خوبی عمل می کد، گفت: حضور اعضای هلال احمر در حوادث مختلف باعث دلگرمی هموطنان می شود.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین ادامه داد: جمعیت هلال احمر در امدادرسانی به حادثه دیدگان کشور از مراکز پیشرو بوده و بدون هیچ حاشیه ای به فعالیت های امدادی می پردازد.

وی، حضور جمعیت هلال احمر در مواقع بروز حوادث طبیعی و کمک به آسیب دیدگان را از خدمات ماندگار این نهاد دانست و بیان داشت: نیروهای امدادی هلال احمر نماد ایثارگری، مقاومت و خدمت بی منت به مردم هستند.

 حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: هلال احمر همواره با عزت و افتخار در رابطه با تمامی انسان ها کریمانه عمل کرده است و می تواند به جوانان در انتخاب راه صحیح و درست برای ارائه خدمت به مردم، کمک کند و انگیزه خیرخواهانه و انسان دوستانه آنها را افرایش دهد.

وی با اشاره به اینکه عملکرد جمعیت هلال احمر استان قزوین در امدادرسانی به زلزله زدگان غرب کشور کم نظیر بود، اظهار کرد: جایی که نیروهای امدادی این استان در کرمانشاه مستقر شده بود، هم از لحاظ جغرافیایی و هم از لحاظ امدادرسانی منطقه دشواری بود، اما امدادگران و داوطلبان این سازمان با همت مضاعف توانستند در خدمت هموطنان باشند.

خدمت به مردم و نجات جان همنوعان و هموطنان

حجت الاسلام  علاالدین صفی خانی، معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین نیز در این بازدید گفت: جمعیت هلال احمر ایران ظرفیت خوبی برای انتقال تجارب در صحنه های مختلف بشردوستی دارد.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین با تاکید بر اینکه داوطلبان، امدادگران و تمامی کسانی که هلال احمر را برای خدمت به مردم در داخل و خارج از کشور به تن دارند، شایسته بهترین تقدیرها هستند، افزود: این افراد، جان و مال خود را در راه خدمت به مردم و نجات جان همنوعان و هموطنان وقف می کنند.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر با حضور در پایگاه های امدادی و در سرما و در گرما به مردم خدمت می کنند و با نجات جان آنها، جلوه ای عظیم از انسانیت را به معرض نمایش می گذارند.

حجت الاسلام صفی خانی اینکه آرم و نشان هلال احمر برای مردم آرامش را به ارمغان می آورد، خاطرنشان کرد: زمانی که سرخ و سفید پوشان هلال احمر در حوادث به کمک مردم می شتابند و با دیدن آنها آرامش خاصی در دلشان جای می گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha