چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در کمیته استقبال از دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری یک دوره فشرده کتاب انقلاب اسلامی در ۱۳ جلسه برای طلاب تدریس خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی درواقع انقلابی جهان‌شمول بود که بسیاری از معادلات سیاسی و نظامی ابرقدرت‌ها را برهم زد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران با تأکید بر اینکه مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران همانند سال‌های گذشته ویژه‌برنامه‌های زیادی در این ایام مبارک و الهی دارد، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که در کمیته ویژه استقبال از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این مدرسه علمیه تشکیل گردیده، مقررشده است که در این دهه مبارک، برنامه‌های متنوع بسیاری همانند سال‌های گذشته و حتی بهتر برگزار شود.

وی با بیان اینکه در این کمیته تصمیماتی به توسط اعضا گرفته شد که با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی این برنامه‌ها اجرایی خواهد شد، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در کمیته استقبال از دهه فجر انقلاب اسلامی امسال در مدرسه علمیه کامیاران یک دوره فشرده کتاب انقلاب اسلامی در 13 جلسه برای طلاب تدریس خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: به جز این برنامه فرهنگی ـ سیاسی؛ ویژه‌برنامه‌های دیگری در دستور کار داریم که از آن جمله می‌توان به مراسم تقدیر از طلاب ممتاز با حضور والدین آن‌ها اشاره داشت.

وی گفت: برپایی جلسه‌های پرسش و پاسخ، کرسی‌های آزاداندیشی، مسابقات فرهنگی و مذهبی، سخنرانی، مسابقات و رقابت‌های ورزشی بین طلاب همانند رقابت‌های فوتسال و والیبال ازجمله برنامه‌های این مدرسه علمیه در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران تصریح کرد: البته آخرین و مهم‌ترین برنامه مدیران، معاونان، اساتید و طلاب این مدرسه علمیه حضور پرشور و تاریخی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه امسال که از هرسال حساس‌تر است، خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha