شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
همایش «نقش امت مسلمان در عصر حاضر» در اسلام آباد برگزار می شود

حوزه/ همایش بین المللی دو روزه «نقش امت مسلمان در عصر حاضر» امروز در اسلام آباد به هدف ایجاد استراتژی مناسبی برای ارتقاء آموزش و پرورش در جهان اسلام مطابق با نیازهای مدرن عصر برگزار می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از urdupoint، همایش بین المللی دو روزه «نقش امت مسلمان در عصر حاضر» امروز در شهر اسلام آباد، پایتخت دولت فدرال پاکستان آغاز به کار خواهد کرد.

محمد بلیغ الرحمان وزیر آموزش فدرال و تعلیم و تربیت حرفه ای پاکستان میزبان افتخاری افتتاحیه این همایش دو روزه را به عهده خواهد داشت.

در این همایش قرار است هیات ها، علمای برجسته و شناخته شده و  همچنین کارشناسان آموزش و پرورش کشورهای مختلف اسلامی شرکت کرده و مقالات پژوهشی خود را در حوزه آموزش و پرورش اسلامی ارائه دهند. هدف از برگزاری این همایش تهیه استراتژی مناسبی برای ارتقاء آموزش و پرورش در جهان اسلام مطابق با نیازهای مدرن عصر حاضر بیان شده است.

برگزار کنندگان امیدوارند بتوانند در این گردهمایی، یک برنامه تحصیلی مناسب برای دانش آموزان در دوره معاصر و مدرن ارائه دهند و به شیوه ای اسلامی در ارتقاء علم و دانش، آموزش و پرورش و تحصیل پیشرو باشند.

اساتید دانشگاهی برجسته ای به سخنرانی در نشست ها پرداخته و در جلسه پایانی همایش دو روزه نیز یک اعلامیه مشترک برای سازمان های آموزشی امت اسلامی در سرتاسر جهان صادرخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha