پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سعید روحانی

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد برنامه ها دهه مبارک فجر را در این کانون ها تشریح کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سعید روحانی  پیش از ظهر امروز در نشست خبری که با موضوع برگزاری مراسم دهه فجر در مساجد استان قم، در سالن اجتماعات کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار شد گفت: هر ساله قبل از برگزاری مراسم دهه فجر، کمیته مردمی مساجد با حضور دستگاه های مختلف شکل می گیرد.

مسئول دبیرخانه  کانون های فرهنگی و هنری مساجد قم با بیان اینکه هدف از شکل گیری کمیته مساجد، هم افزایی و هم فکری برای اجرای بهتر برنامه های دهه فجر است، اظهار برداشت: اولین برنامه، برگزاری مراسم دهه فجر، در ده محله و مساجد شاخص است. در این دهه، برنامه های مانند سخنرانی، تجلیل از خانواده شهدا و بیان خاطره و سایرمسائل در مساجد برگزار می شود.

حجت الاسلام روحانی گفت: برپایی ایستگاه و نمایشگاه در روز مراسم از دیگر برنامه های شاخص کانون فرهنگی و هنری مساجد خواهد بود.

دبیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد عنوان کرد: برگزاری جشنواره ورزشی در 13 رشته، حمایت از 39 مسجد در 39 محله محروم، برگزاری مسابقه آئینه فضائل در مورد حضرت زهرا(س)، برگزاری مسابقه فجر آذین، همایش نقش بانوان انقلاب اسلامی در نهضت جهانی، همراه با تجلیل از خانواده های مدافع حرم، برگزاری سلسله جلسات آسیب های اجتماعی، حمایت از 238 کانون فرهنگی برای اجرای برنامه های دهه فجر، برگزاری پرسمان انقلاب با حضور نسل جوان و اعزام مبلغ جهادی در مساجد از مهمترین برنامه ای این دهه است.

وی عنوان کرد: اکنون 580 کانون فرهنگی در قم فعال و با 400 کانون برای اجرای برنامه تفاهم نامه امضاء شده است.

۴۰/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha