جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباسی

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: هیچ کس و یا گروه و جریانی نمی‌تواند جشن انقلاب را متعلق به خود بداند و اگر ما انقلاب اسلامی و جشن پیروزی آن را متعلق به مردم بدانیم، تبلیغات‌ مان اثرگذار خواهد شد، چرا که انقلاب مردمی است و باید برنامه های دهه فجر با محوریت مردم برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جلسه بسیج حوزه علمیه قزوین، ضمن تبریک ایام الله دهه مباره فجر، گفت: معرفی دستاوردهای عظیم انقلاب یکی از وظایف مسئولان در برگزاری جشن‌ دهه فجر است و باید در این ایامبرکات انقلاب و نظام را برای مردم تبیین کنیم تا به آینده بیشتر امیدوار شوند.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: هیچ کس و یا گروه و جریانی نمی‌تواند جشن انقلاب را متعلق به خود بداند و اگر ما انقلاب اسلامی و جشن پیروزی آن را متعلق به مردم بدانیم، تبلیغات‌مان اثرگذار خواهد شد، چرا که انقلاب متعلق به مردم است و باید برنامه های دهه فجر با محوریت مردمی برگزار شود.

وی ادامه داد: حضرت امام‌خمینی(ره) با خلوص‌نیت مردم را به یگانگی‌ خدا و وحدت‌کلمه فراخواند و انقلاب با پشتوانه‌ عظیم مردمی به پیروزی رسید و اکنون نیز کشتی انقلاب در دریای  متلاطم دنیا، بعد از حدود 40 سال با هدایت‌های رهبر‌فرزانه انقلاب توانسته مسیر خود را طی کند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین بیان داشت: باید در ایام الله دهه فجر مناسبات انقلاب اسلامی را به عنوان گفتمان مطرح و احیاء کنیم و نسل جوان را با این انقلاب الهی و چگونگی شکل گیری آن آشنا نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خطاب به مسئولان بسیج حوزه استان خاطرنشان کرد: خلاقیت و تنوع را چاشنی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر قرار دهید و در زیبا سازی مدارس علمیه  نیز با رعایت الزامات مناسبت‌های تاریخی اقدام نمایید.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: آنچه که باید مردم و مسئولان در برنامه فجر در اولویت قرار دهند، تبیین مبانی انقلاب اسلامی و ارائه راهکارهای لازم برای همسویی با این مبانی است. این همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب از آن به انقلابی بودن تعبیر کردند

وی اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی است تا اهداف و ارزش‌های انقلاب برای نسل جوان و نوجوان امروز به درستی تبیین و تشریح شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha