پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: نقش سازنده زنان در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی انکارناپذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا کاظم لو، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه، ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارکه فجر، به نقش بانوان در شکل‌گیری این نهضت انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: بانوان متدین ایرانی در تحقق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سهم به سزایی همانند آقایان داشته و دارند که در پیدایش و استقرار این نظام اسلامی دوشادوش آقایان در میدان مبارزه و استعمارگران با توجه به فرامین مقام معظم رهبری تا به امروز نقش خوبی ایفا کردند

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: طبعاً در ادامه هم  به حضور بانوان و نقش‌آفرینی آن‌ها این نظام نیازمند آن‌ها است، چراکه یک‌دوم جمعیت را بانوان تشکیل می‌دهند و تربیت نسل آینده هم در دست بانوان قرار دارد.

وی افزود: دهه فجر در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دهه سرنوشت‌ساز بوده و این نظام در این دهه به بلوغ نسبی خودش رسید که البته با خون پاک هزاران جوان ایرانی و با رهبری بینانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) تحقق بخشید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم لو خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نه‌چندان دور اداره کشور به دست جوانان سپرده خواهد شد، لذا باید آن‌ها را با آرمان‌ها، ارزش‌ها و اهداف انقلاب آشنا کرده و اجازه ندهیم بین نسل دوم انقلاب با نسل سوم و چهارم فاصله‌ای بیفتد.

وی تصریح کرد:  پایداری، استقامت، ایمان و اعتقاد به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از بینانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و بهره‌مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری توسط مردم موجب شد تا این کشور و نظام اسلامی آن تا به امروز به آرمان‌های خود نزدیک‌تر شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین اظهار کرد: مبلغان و طلاب باید نعمت‌های نظام شکوهمند اسلامی ازجمله امنیت، استقلال، آزادی، پیشرفت و عزت روزافزون ایران اسلامی را برای نسل جوان بازگو کنند و در راستای بصیرت بخشی جامعه با برگزاری گفتمان‌های انقلابی به سؤالات مخاطبان پاسخ دهند.

وی با اشاره به پذیرش طلاب خواهر در استان افزود: خواهران علاقه‌مند به دروس حوزوی باید با داشتن مدرک دیپلم به مدارس علمیه خواهران استان و یا به سایت حوزه علمیه خواهران نسبت به ثبت‌نام مراجعه و اقدام نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha