جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 439067
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
فراخوان خاطرات مبلغان

حوزه/ فراخوان خاطرات برتر مبلّغان با موضوع «روابط خانواده و مهارت های زندگی همسران» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، فراخوان خاطرات برتر مبلّغان با موضوع «روابط خانواده و مهارت های زندگی همسران» از سوی اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی منتشر شد.

شیوه ها و مهارت های ارتباطی موثر و کاربردی زندگی در روابط همسران و خانواده ها، شیوه های مواجهه و مدیریت حل تعارض و اختلاف های همسران و خانواده ها، بازتاب زیبای کاربست اصول و مهارت های مفید در تولید و تداوم روابط حسنه و نیکو میان همسران و خانواده ها، توجه به اصل مودت و رحمت در روابط همسران و خانواده ها، نحوه شناسایی نیازهای عاطفی و ارتباطی همسران و خانواده ها و پاسخگویی صحیح و به موقع به آن ها، رعایت حقوق و تکالیف همسران و خانواده ها و شیوه های صحیح و منطقی تربیت دینی فرزند و مهارت های کاربردی فرزندپروری، موضوعات این فراخوان است.

بر اساس این گزارش محدودیتی از نظر تعداد آثار ارسالی در این فراخوان وجود ندارد و ذکر تاریخ و مکان وقوع خاطره همراه با مشخصات و تلفن تماس ضروری است.

گفتنی است، خاطرات ارسالی به صورت کتاب به چاپ خواهد رسید و برگزیده آثار برای ساخت فیلم، سریال و مستند در اختیار فیلم سازان قرار می گیرد.

علاقه مندان به شرکت در این فراخوان تا 25 بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را از طریق رایانامه moavenattabligh@gmail.com، کانال @f_tablighdtekh یا تلفکس 05132233502 ارسال کنند.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha