سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
گروه علمای الازهر با نماینده آیت الله العظمی سیستانی دیدار کردند

حوزه/ امروز سه شنبه گروه علمای الازهر و دانشگاهیان مصری در جریان سفر خود به عراق با حجت الاسلام و المسلمین عبدالمهدی کربلائی نماینده حضرت آیت الله سیستانی دیدار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، امروز سه شنبه گروه علمای الازهر و دانشگاهیان مصری در جریان سفر خود به عراق با شیخ عبدالمهدی کربلائی نماینده حضرت آیت الله سیستانی دیدار کردند.

شیخ کربلائی در این دیدار گفت: اطلاع برادران مصری از اوضاع و واقعیت های عراق برای ما اهمیت دارد و ما از این گروه می خواهیم با آزادی کامل از هر مکانی که دوست دارند بازدید کنند و بدون هیچ محدودیتی با اقشار مختلف جامعه دیدار داشته باشند و در این بازدید ها به کربلا بسنده نکنند، زیرا اگر بنا باشد واقعیت ها فقط از طریق رسانه ها منتشر شود برخی از حقایق پشت ابر می ماند و روشن نمی شود.

وی افزود: از گروه مصری انتظار داریم واقعیت ها را به ملت های دیگر به ویژه طبقاتی که در تصمیم گیری ها تاثیر دارند و طبقه فرهنگی و تحصیل کرده برسانند تا رسانه ها نتوانند افکار عمومی را فریب دهند.

تولیت آستان مقدس حسینی ادامه داد: جمهوری مصر و الازهر و دانشگاه ها و فرهنگیان مصر باید از واقعیت ها با خبر شوند و درهای عراق به روی همه باز است و ما نیز در آستان مقدس حسینی و تمام شهرهای عراق از آنها استقبال می کنیم.

اعضای گروه مصری نیز در این دیدار از زیارت حرم امام حسین علیه السلام و مشاهده واقعیت های عراق اظهار خوشحالی کردند و افزودند در این بازدیدها بسیاری از اموری که پیش از این توسط رسانه ها تاریک جلوه داده شود بود، برای ما روشن شد و از مدیریت آستان مقدس حسینی به خاطر فراهم ساختن این فرصت قدردانی کردند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha