پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کورش زارعی

حوزه/ بازیگر فیلم امپراطور جهنم گفت: این فیلم به کارگردانی پرویز شیخ طادی انعکاس و بازتاب دهنده بخش مهمی از واقعیت و حقیقت شوم جریانات تروریستی و تکفیری در منطقه است.

کورش زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: شک ندارم که نمایش و حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر با واکنش و استقبال خوب مردم و منتقدان روبرو خواهد شد و به خصوص بسیار امیدوارم که استاد علی نصیریان با بازی خیره کننده خود در این فیلم بتواند برنده سیمرغ بلورین جشنواره شود.

وی همچنین افزود: این فیلم به تحولات و مسائل منطقه و دنیای اسلام در سال های اخیر می پردازد و به طور خاص محوریت آن گروه های تکفیری و حامیان اصلی آن ها همچون عربستان سعودی، آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

این بازیگر تئاتر ، تلویزیون و سینما ادامه داد: البته شکی نیست که داعش و گروه های تروریستی و تکفیری دیگر ادامه دهنده راه شوم امثال طالبان و القاعده در منطقه هستند و جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا از آن ها حمایت می کند.

وی با اشاره به این که با ساخت و نمایش این گونه آثار باید مردم را با حقیقت شوم تکفیری ها بیشتر آشنا کنیم، گفت: در این فیلم به کارگردانی خوب و حرفه ای آقای شیخ طادی و بازی خوب بازیگران و تلاش دیگر عوامل سعی شده که حقیقت کثیف و پست تکفیری ها و حامیان آن ها به نمایش درآید و این مساله مورد تاکید قرار گیرد که کشورهای سلطه گر چگونه به واسطه این گروه ها و گروهک ها می کوشند که چهره ای نامناسب از اسلام به دنیا نشان دهند.

زارعی همچنین درباره نقش خود در فیلم امپراطور جهنم بیان داشت: بنده در این فیلم نقش سرکرده داعشی‌ها را بازی می کنم که از سوی پدر خوانده اصلی خود با بازی علی نصیریان، از لس آنجلس آمریکا هدایت می شود.

وی گفت: در واقع نقش من در این فیلم نماد کاملی از تکفیری های خشن و قاتل است که با جذابیت های هنری و سینمایی نیز همراه است و انصافاً کارگردانی کار نیز درخشان بوده است.

۳۱۳/۸

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha