پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
​نمایشگاه بین المللی «صنعت حلال: رشد، مشکلات و راه حل ها» در سیدنی

حوزه/ چهارمین نمایشگاه بین المللی «حلال» استرالیا، روزهای شنبه و یکشنبه، ۱۰ تا ۱۱ فوریه ۲۰۱۸ با حضور شخصیت های مذهبی و دینی و نقش آفرینان در صنعت حلال در شهر سیدنی استرالیا برگزار می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از amust، چهارمین نمایشگاه بین المللی «حلال» استرالیا، روزهای شنبه و یکشنبه، 10 تا 11 فوریه 2018 در روزهیل گاردنز واقع در شهر سیدنی استرالیا برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی دو روزه «حلال» با عنوان «صنعت حلال: رشد، مشکلات، راه حل ها» با حضور 15 تن از روحانیون و دانشگاهیان برجسته استرالیایی و خارجی برپا شده و درباره جنبه های مختلف صنعت حلال و «شیوه زندگی اسلامی» به بحث و بررسی خواهد پرداخت.

از دیگر اهداف این نمایشگاه بین المللی، می توان به افزایش بیداری اسلامی در خصوص غذا و محصولات حلال و سایر خدمات اسلامی در استرالیا اشاره کرد.

گفتنی است نمایشگاه بین المللی حلال، بزرگترین رویداد حلال در استرالیا، فرصتی برای نقش آفرینان در صنعت حلال به منظور ارائه محصولات و خدمات اسلامی در بازار استرالیا و بازارهای جهانی اعلام شده است.

شرکت کنندگان در این گردهمایی شامل سازمان های گواهینامه حلال، سرمایه گذاران صنعت حلال، روحانیون و علمای اسلامی، فعالان در گفتمان میان ادیانی و دیگر نمایندگان از سوی دولت و نهادهای اسلامی خواهند بود.

این نمایشگاه قرار نیست بیداری اسلامی در میان مسلمانان استرالیایی ایجاد کند بلکه قرار است نقشی کلیدی در ایجاد ادراک و آگاهی درباره اسلام و سبک زندگی اسلامی در میان غیر مسلمانان ایفاء کند.

انتظار می رود بیش از 15 هزار بازدیدکنندگاه در این رویداد 2 روزه حضور داشته باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha