پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اعزام

حوزه/مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به ضرورت و اهمیت تبیین معارف انقلاب اسلامی علی‌الخصوص برای نسل جوان گفت: در این راستا ۲۴۰ روحانی به مناطق مختلف استان اعزام تا به تبیین معارف و ارزش‌های انقلاب اسلامی بپردازند.

حجت‌الاسلام علی خادمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، 240 عالم و روحانی مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستایی استان به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به حضور 200 عالم و روحانی در روستاها، افزود: 40 روحانی نیز به مناسبت دهه فجر انقلاب در حاشیه شهرها و روستاها مستقر شده و  معارف انقلاب اسلامی را تبیین می‌کنند.

حجت‌الاسلام خادمی گفت: مهم‌ترین وظیفه روحانیون و مبلغان اعزامی دهه فجر، تبیین و ترویج معارف انقلاب است زیرا این انقلاب با آرمان‌های مقدس انقلاب حضرت مهدی (عج) پیوند خورده و بنابراین شایسته است تا به بهترین نحو آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: دهه فجر، طلوع انقلاب اسلامی است که باید قدر این انقلاب را بدانیم و تلاش کنیم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن بگیریم تا به همگان ثابت شود نظام ما یک نظام انقلابی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: استکبار غرب به سرکردگی آمریکا و استکبار شرق مانند دو لبه قیچی در تلاش هستند انقلاب اسلامی را از بین ببرند که خوشبختانه مردم با هوشیاری تمام، با این افراد مبارزه کرده و می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده در صحنه‌های انقلاب و به ‌ویژه راهپیمایی 22 بهمن ماه از راه‌های مهم  پاسداشت خون شهدای این انقلاب است، گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به یقین حاصل هوشیاری مردم ولایت‌مدار و جوانانی است که با حمایت از ولایت در راه پیروزی اسلام رنج‌های زیادی را متحمل شدند.

حجت‌الاسلام خادمی خاطرنشان کرد: ملت سرافراز ایران نیز همواره شکرگزار نعمت بی‌بدیل نظام اسلامی بوده و با حضور در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، ولایتمداری، وفاداری و پایبندی خود به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را اثبات  و نشان داده‌اند که در دفاع از ارزش‌ها تا پایان جان ایستادگی و استقامت خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha