جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه قزین

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه قزوین در همایش «فجر آفرینان» گفت: امروز نا امنی در غزه، یمن و سوریه یک هدف برای استکبار است، چرا که منافع خود را در نابودی دیگران می داند. این یک فرهنگ امروز در جهان است که می گوید همه چیز مال من است و بقیه باید نابود شوند، البته در این دنیای وانفسا یک فرهنگ فاطمی هم می گوید که همسایه و دیگران را به خود ترجیح می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امروز در همایش «فجر آفرینان» که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزارشد ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: زنان ما در مسائل خانوادگی. ایمان و روابط اجتماعی رفتار و اخلاق باید حضرت فاطمه را الگوی خود بدانند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین افزود: اگر بانوان بخواهند در همه امور فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به موفقیت برسند، باید حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه قزوین در ادامه با تبریک ایام الله دهه فجر، تصریح کرد: انقلاب اسلامی آمده تا نشان دهد در مقابل ستمگران باید ایستاد. آمده تا تحقق بخش جامعه قرآنی باشد و جامعه با آرای مردم  و اراده آنها مدیریت شود تا قسط  و عدل در جامعه حکمفرما شود.

نماینده ولی فقیه قزوین با بیان این که باید دشمن را بشناسیم و به گفتگو با او اعتماد نکنیم، افزود: اینکه گفتند با برجام همه مشکلات حل می شود، چرا نشده است، آموزه های قرآنی می گوید هرگز به دشمن نباید اعتماد کرد، زیرا دروغ می گوید و به تعهد خود پایبند نیست

وی یادآور شد: امروز نا امنی در غزه، یمن و سوریه یک هدف برای استکبار است، چرا که  منافع خود را در نابودی دیگران می داند. این یک فرهنگ امروز در جهان است که می گوید همه چیز مال من است و بقبه باید نابود شوند، البته در این دنیای وانفسا یک فرهنگ فاطمی همی می گوید که همسایه و دیگران را به خود ترجیح می دهد.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: وقتی سختی های جنگ، تحریم و فراز و نشیب های انقلاب را مرور می کنیم به عظمت انقلاب و دستاوردهای آن پی می بریم و اقتدار امروز نظام اسلامی را می بینیم که باید شکرگزار باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان این که انقلاب با لطف الهی، رهبری امام و حضور مردم به پیروزی رسید و با اقتدار پیش می رود، گفت: امروز نگران عملکرد برخی مسئولان هستیم و در عرصه بین الملل باید از اقتدار نظام دفاع شود و رئیس جمهور و وزیر خارجه از ارکان نظام باید به خوبی دفاع کنند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: همه مردم و مسئولان برای شرکت باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن آماده باشند تا مشت محکمی بر دهان دشمن زده شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha