پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ بازدید آیت الله علیدوست از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه گفت:در گذشته سخن از کتب ضلال بود؛ اما امواج ضلال جایگزین آن شده و فعالیت شما در خبرگزاری حوزه، نقطه مقابل آن بوده و امواج هدایت است.

آیت الله ابوالقاسم علیدوست در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» که در حاشیه بازدید از رسانه رسمی حوزه های علمیه انجام شد، اظهار داشت: در گذشته سخن از کتب ضلال بود؛ اما امواج ضلال جایگزین آن شده و فعالیت شما در خبرگزاری حوزه، نقطه مقابل آن بوده و امواج هدایت است.

وی با اشاره به فعالیت های این خبرگزاری، ابراز داشت: شما می توانید با فعالیت های مناسب خود برنامه های دشمنان را خنثی کرده؛ فرهنگ ساز بوده و اسلام ناب را به حوزویان، مسلمانان و حتی تمام انسان های دنیا ارسال نمایید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان ساخت: فعالیت شما در این رسانه بسیار بزرگ و عظیم است؛ چراکه هم خنثی کننده برنامه دشمنان است؛ هم دین خدا را تبلیغ می کنید.

رئیس انجمن فقه و حقوق اسلامی یادآور شد: قطعا نه بنده؛ نه شما و نه دیگران توان عظمت درک این نوع از فعالیت را ندارند و کافی است به این حدیث توجه کنید که نبی مکرم اسلام(ص) به حضرت امیر(ع) فرمود: «به خدا سوگند اگر یك نفر به دست تو هدایت شود، برای تو بهتر از آن چیزی است كه خورشید بر آن می تابد»؛ شما در این خبرگزاری می توانید از موج موج انسان ها دستگیری کنید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha