جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین با بیان این که حضرت زهرا (س) برنامه های زندگی اسلامی و انقلابی را به انسان ها آموخت، گفت: زندگی پر برکت حضرت همچون خورشیدی نورافشانی می کند و آشنایی با سبک زندگی ایشان بسیار برای ما راهگشا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو در نشست مدیران، معاونین و اساتید مدارس علمیه برادران و خواهران استان قزوین با رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، در قزوین، با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت:برای اظهار محبت باید محبوب های، محبوب را شناخت، یعنی بدانیم حضرت زهرا (س) از چه کاری خوشحال می شوند که ما با انجام آن ارادت خود را به آن حضرت نشان دهیم وب گوییم که شیعیان شما هستیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین با بیان این که حضرت زهرا (س) برنامه های زندگی اسلامی و انقلابی را به انسانها آموخت، افزود: زندگی پر برکت حضرت همچون خورشیدی نورافشانی می کند و آشنایی با سبک زندگی ایشان بسیار برای ما راهگشا خواهد بود.

وی ادامه داد: در جامعه امروز که نظام سرمایه داری غرب با تهاجم فرهنگی سعی دارد الگوهای مبتذل و غیرانسانی را به زنان و دختران مسلمان ارائه کند، مسلما پرداختن به ابعاد گوناگون شخصیتی حضرت زهرا(س) می تواند الگوی عملی مناسبی برای جامعه باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: حضرت زهرا(س) متعلق به تمام ادیان و مذاهب جهان است و به زمان خاصی تعلق نداشته است، همه جوامع  اسلامی بر این امر واقفند، که فاطمه(س) دخت نبی اکرم(ص) در نزد آن حضرت جایگاه بسیار رفیع و منحصر به فردی داشته است.

حجت الاسلام کاظم لو در پایان اظهار کرد: نقش محوری حضرت فاطمه(س) در انسجام و مدیریت کانون خانواده آن قدر اهیمت دارد که بخشی از تعالی روحی افراد خانواده حضرت علی(ع) را باید متأثر از منش های تربیتی همسر بزرگوار ایشان دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha