جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله طه محمدی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه همدان با تاکید بر لزوم ترویج روحیه انقلابی گری در جامعه، تصریح کرد: تهعد انقلابی در تمامی بخش های کشور و تک تک مسئولان و مردم وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان، شب گذشته در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب در مسجد جامع همدان گفت: دشمنان اسلام و سلطنت طلبان فکر می کردند که انقلاب اسلامی نمی تواند راه خود را ادامه دهد.

رئیس شورای حوزه علمیه همدان تصریح کرد: شاه پهلوی و دولتمردان آن زمان بر این باور بودند که روحانیان و مردم انقلابی و بسیجی ایران اسلامی قادر به تشکیل حکومت نیستند، اما این فکر پلید را با خود به گور بردند.

آیت الله طه محمدی با اشاره به کینه توزی های دشمنان اسلام نسبت به انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: از اول انقلاب تاکنون دشمنان اسلام به کینه توزی و دشمنی با انقلاب اسلامی و ملت ایران داشته که به شکر خدا تعالی همه نقشه های آنها نقش بر آب شده است.

وی در ادامه افزود: دشمن همیشه به دنبال راه نفوذ برای آسیب زدن به ایران اسلامی است، در یک مرحله با جنگ نظامی و در یک مرحله با طراحی و حمایت از اغتشاش گران و فتنه گران به دنبال ضربه زدن به ملت ایران است.

امام جمعه همدان گفت: دشمنان از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی نتوانستند به ملت ایران ضربه ای وارد سازند و امروز نیز با بصیرت مردم و توصیه های حکیمانه رهبر معظم اانقلاب نمی توانید کاری انجام دهند.

وی در ادامه تاکید کرد: زمانی ایران اسلامی توان ساخت هیچ چیز را نداشت، اما به برکت انقلاب اسلامی امروز در صنعت و صنایع دفاع یکی از کشور های قدرمند هستیم.

آیت الله طه محمدی گفت: ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با دست خالی جلوی دشمنان اسلام که بیش از ۴۰ کشور بودند، ایستاد و امروز نیز ملت ولایت مدار ایران اسلامی جلوی دشمنی ابرقدرت جهان ایستادگی خواهد کرد.

رئیس شورای حوزه علمیه همدان در پایان با تاکید بر لزوم ترویج روحیه انقلابی گری در جامعه، تصریح کرد: تعهد انقلابی در تمامی بخش های کشور و تک تک مسئولان و مردم وجود داشته باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha