شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دهه مبارک فجر

حوزه/ حضور گسترده طلاب و روحانیان مدارس علمیه استان خراسان شمالی در مراسم گرامیداشت دهه فجر بسیار چشمگیر بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، مسئولان مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی، اساتید، فضلا و طلاب مدارس علمیه استان صبح امروز هم‌زمان با سراسر کشور در مراسم گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام (ره) به کشور حضوری گسترده داشتند.

اساتید، فضلا و طلاب مدارس علمیه استان همگام با آحاد مردم شهرهای مختلف خراسان شمالی از نخستین ساعات صبح امروز در مراسم گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام (ره) به کشور حضوری پرشور و گسترده داشتند.

طلاب انقلابی و با بصیرت استان هم‌زمان با سراسر کشور از ساعت‌ها قبل به محل برگزاری مراسم گرامیداشت 12 بهمن آمدند و حماسه‌ای ماندگار و تاریخی را به نمایش گذاشته‌اند که با این حضور مردم، دشمنان نظام به‌خوبی فهمیدند که مردم این دیار تا پای جان از دستاوردهای انقلاب، رهبری و ولایت دفاع می‌کنند.

یک کارشناس مسائل سیاسی در حاشیه آئین گرامیداشت 2 بهمن سالروز ورود تاریخی امام (ره) به کشور در خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت: دهه فجر یکی از بهترین مناسبت‌های ملی و مذهبی کشور است.

حجت‌الاسلام رحمانی تصریح کرد: بازخوانی اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزیابی تأثیر این انقلاب بر کشورهای منطقه در دهه فجر ضرورت دارد.

وی با اشاره به فرارسیدن 12 بهمن و سالروز بازگشت امام راحل به میهن اسلامی و همچنین آغاز دهه مبارک فجر افزود: این ایام به‌عنوان یک مبدأ تحول عظیم مادی و معنوی در کشور محسوب می‌شود و باید آثار و برکات این نظام مقتدر در منطقه بازخوانی شده و مورد ارزیابی قرار گیرد.

یک نفر از طلاب حاضر در این مراسم نیز گفت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای بازگو کردن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای نسل جدید است.

احمد محمدی تصریح کرد: استقلال و خروج از نفوذ بیگانگان از ارزشمندترین آرمان‌های انقلابی مردم است که باید در صیانت از آن کوشید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha