پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام نوروزی

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که طلاب جوان باید اهداف و آرمان های انقلاب را بازخوانی کنند، گفت: انقلاب اسلامی موجب شد که ملت ایران در جهان با عزت و سربلند باشند و ما باید قدردان این نعمت و حافظ آن باشیم.

حجت الاسلام رسول نوروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر به شکل گیری این نهضت بزرگ به رهبری حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی معادلات جهانی را بر هم زد و یک کشور را از حالت سرسپردگی به غرب، به نظامی مستقل، آزاد و سربلند تبدیل کرد.

معون آموزش حوزه علمیه قزوین افزود: خداوند متعال در  قرآن مجید وعده پیروزی حق بر باطل را داده‌اند و پیروزی نهضت امام خمینی(ره) در حقیقت یکی از نشانه‌ها و جلوه‌های این وعده مهم الهی است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یکی از مهمترین برکات و نعمات الهی است که نصیب ملت با بصیرت، آگاه و ولایت‌مدار ایران اسلامی شد و در حقیقت مزد سال‌ها حرکت در مسیر مرجعیت معظم شیعه و جمع شدن زیر پرچمی است که امام خمینی(ره) برافراشتند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: به طور قطع ملت ایران شایسته این نعمت بوده و هست و مردم قدردان و وظیفه‌شناس حتی یک لحظه دست از دفاع از ارزش‌ها، اصول و آرمان‌های انقلاب، شهدا، امام شهیدان(ره) و ولایت برنداشته‌اند.

حجت الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: بسیاری از تحلیل‌گران و کارشناسان غربی بارها این پرسش را مطرح کرده‌اند که چرا مردم ایران با وجود مسائل و سختی‌ها و موانع بیشماری که بر اثر توطئه‌های غرب ایجاد شده، دست از این انقلاب بر نمی‌دارند و همچنان مقتدرانه به دفاع از اسلام و ولایت ادامه می‌دهند.

وی اظهار کرد:  آنها از درک این واقعیت عاجز هستند که انقلاب اسلامی در ایران به رهبری امام خمینی(ره) از ارزش‌های الهی الهام گرفته و الگوی مردم ما نهضت عاشورای(عج) حسینی است.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که طلاب جوان باید  اهداف و آرمان های انقلاب را بازخوانی کنند، ادامه داد: به طور قطع، بزرگ‌ترین حادثه در طول تاریخ اسلام بعثت رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و در دنیای امروز نیز بزرگ‌ترین حادثه، پیروزی انقلاب اسلامی به‌شمار می‌آید.

حجت الاسلام نوروزی تصریح کرد: مردم با الگوبرداری از نهضت عاشورای حسینی(ع) زیر پرچم مرجعیت معظم شیعه جمع شده و برای برقراری حکومت اسلامی و نظامی مبتنی بر احکام دینی قیام کردند و مزد تلاش آنها نیز نعمت بزرگی به نام انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید از آن صیانت کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha