جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نوری است که از دل تاریکی برآمد، گفت: ابرقدرت‌ها از زمان پیروزی انقلاب اسلامی برای ایران با انواع ترفندها زورآزمایی کردند، اما خوشبختانه تلاش‌های آنان بی‌نتیجه ماند و راه به جایی نبردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان استان و اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی فجری بود که از دل تاریکی برآمد و تمام نخواهد شد تا زمانی که به‌طور کامل با ظهور حضرت مهدی (عج) طلوع کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نوری که از دل تاریکی برآمد، افزود: فجر یعنی نوری که قلب تاریکی را شکافت و در آن ظلمات نمایان شد و توانست باقدرت و صلابت حکومت 2500 ساله ستم‌شاهی را براندازی کرد.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به ورود چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم طاغوت اظهار داشت: امروز وارد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی‌شده‌ایم اما هنوز راه تمام نشده است و ظهور حضرت مهدی (عج) که هدف اصلی است محقق نشده آن آقایی که می‌آید و 313 یار مانند مقام معظم رهبری برای فرماندهی می‌خواهد.

وی تصریح کرد: هنوز در اول راه هستیم و موتور انقلاب گرم شده است و به نحوی دوران پختگی را سپری کرده‌ایم اما سوختن عاشقانه در این مسیر هنوز فرانرسیده است.

امام‌جمعه بجنورد گفت: روزی که اسلام ناب محمدی جهان را در اختیار خود بگیرد و مظلومین را یارو یاور باشد به کمک حضرت مهدی (عج) آن روز، روز اقتدار تمامی جهانیان است.

وی افزود: دولت امام زمان آخرین دولت است دولتی که قبل از آن‌همه خودشان را نمایان کرده‌اند و نشان داده‌اند و این آقا می‌آید و بهترین دولت را در سراسر جهان ایجاد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان ‌شمالی با تاکید بر اینکه باید در مسیری که امام راحل (ره) گام برداشت و در این مسیر تابلوهایی را نصب کرد، قدم برداریم و راه را گم نکنیم، اظهار داشت: با استفاده از تابلوها و راهنماها جاده اصلی انقلاب اسلامی را نبایستی گم کنیم و از هرگونه طغیان جلوگیری کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه زورآزمایی دشمنان علیه ایران راه به جایی نبرده است، گفت: ابرقدرت‌ها از زمان پیروزی انقلاب اسلامی برای ایران با انواع ترفندها زورآزمایی کردند، اما خوشبختانه تلاش‌های آنان بی‌نتیجه ماند و راه به جایی نبردند.

امام‌جمعه بجنورد با بیان اینکه ما می‌توانیم با دستان خود کشور را بسازیم افزود: بنا به فرموده امام (ره) اگر دشمنان بخواهند ایران را از راه‌های اقتصادی شکست دهند، بدانند که ما فرزند رمضان هستیم، گرسنگی را تحمل می‌کنیم، اما تن به ذلت نمی‌دهیم.

وی تصریح کرد: سختی‌ها، تهدیدها و توطئه‌هایی را که در این انقلاب شاهد آن بودیم، تحمل‌کنید، به دلیل اینکه قرار است خورشیدی ظهور کند و رؤیت او برای ما هدف است، ابرمردی که برای آغاز کارش یار و یاور می‌خواهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha