جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نیلی پور

حوزه/ حجت الاسلام نیلی پور با اشاره به هجمه‌های سنگین دشمن در فضای مجازی علیه انقلاب اسلامی، گفت: بیش از ۱۸ هزار کانال در فضای مجازی مشغول به این کار هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی نیلی پور، پیش از ظهر امروز در مراسم سالروز ورود امام  به میهن اسلامی، در گلستان شهدای اصفهان با بیان اینکه تشکیل حکومت یکی از آرزوهای انبیا و اولیای خدا و مصلحان در طول تاریخ بوده است، اظهار کرد: همه انبیا و اولیای الهی به دنبال تحقق، عدالت، دیانت و صیانت از احکام الهی بوده و آن ها برای تحق این امر همواره در حال مبارزه با طاغوت بوده اند.

رئیس بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی اصفهان، تاریخ تشیع را سراسر حق‌طلبی و مجاهدت بیان کرد و افزود: تقدیر خداوند در مقطع انقلاب اسلامی بر این شد تا با همراهی کامل مردم از رهبری حکیم، شجاع و جهان‌شناس در ۲۲ بهمن نقطه عطفی در تاریخ جهان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه زندگی در این دوران برای همه ما افتخار است تأکید کرد: مردم ما با تفکر اسلامی شیعی با دست‌خالی و فقط با تبعیت از یک مجاهد نستوه حرکتی را رقم‌زده و نه‌تنها در برابر طواغیت بلکه در برابر ظلم جهانی ایستادند.

حجت الاسلام نیلی پور، حرکت و جریان انقلاب اسلامی را ایستادگی در برابر مستکبران جهان بیان و تصریح کرد: کینه چهل‌ساله استکبار جهانی در رأس آن آمریکا و صهیونیست‌ها از انقلاب اسلامی به همین دلیل است و همواره در تلاش برای ایجاد مانع در برابر حرکت و گفتمان انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به هجمه‌های سنگین دشمن در فضای مجازی علیه انقلاب اسلامی، ابراز کرد: بیش از ۱۸ هزار کانال در فضای مجازی مشغول به این کار هستند.

حجت‌الاسلام نیلی پور با اشاره به وفاداری و همراهی بی‌نظیر مردم در انقلاب عنوان کرد: حضرت امام همواره تاکید داشتند که مردم ما امروز وفادارتر از اصحاب رسول‌الله(ص) در صدر اسلام هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان نا بکار در تلاش هستند تا حرکت انقلاب اسلامی را با بهانه‌های مختلف یا برخی از کم‌کاری‌ها کوچک بشمارند، تصریح کرد: تمامی جهان اسلام و مستضعفین از دامنه حرکت انقلاب اسلامی تحت تأثیر قرارگرفته‌اند.

رئیس بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی اصفهان با اشاره به تلاش دشمنان برای حذف انقلاب اسلامی اذعان کرد: آن‌ها خودشان هم می‌دانند در میدان عمل نمی‌توانند چنین کاری بکنند برای همین از هزاران توطئه برای ایجاد مانع جلوی حرکت انقلاب اسلامی بهره می‌گیرند.

وی با بیان اینکه اعتماد و اتکا مردم به هدایت‌های امام راحل عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود، گفت: دشمن در تلاش برای منسوخ کردن اندیشه‌ها و افکار امام (ره) است تا جوانان به‌درستی آرمان‌های انقلاب را درک نکنند و به جایگاه رهبری خدشه وارد شود.

حجت‌الاسلام نیلی پور، تغییر در آرمان‌های انقلاب اسلامی را خطر برای انقلاب عنوان کرد و گفت: تمامی کسانی که انقلاب کردند و خون خود را پای انقلاب و استمرار تقدیم کردند با نیت خدایی این کار را انجام دادند و هرگز چشم‌داشت و غرض مادی نداشتند.

رئیس بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی اصفهان با بیان اینکه اگر امروز همه ما، روحانی‌، مسئول و غیرمسئول انقلاب را غنیمت دانستیم و مشغول به تقسیم غنائم شدیم همان اتفاقی که در جنگ احد رخ داد برای ما نیز اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: اگر توجه‌ها به‌ غیر از آرمان‌های انقلاب اسلامی و رسیدگی به درد و مشکلات مردم، بیشتر به حقوق، درجه، نسبت‌ها و کرسی‌های قدرت فکر کردیم، تنزل خواهیم داشت.

وی به وقایع غزوه احد در زمان پیامبر (ص) اشاره کرد و گفت: اسلام زمانی حمزه سیدالشهدا را از دست‌ داد که عده‌ای به طمع غنیمت از فرمان ولی تخطی کردند، بر این اساس باید مراقب بود که اگر ما نیز به انقلاب به چشم غنیمت نگاه و در صدد جمع آوری غنیمت حرکت کنیم به عاقبت احد دچار خواهیم شد.

حجت‌الاسلام نیلی پور تأکید کرد: هرگز اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را فراموش یا تحقیر نکنید که این آفتی بزرگ است.

رئیس بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی اصفهان هدف‌گذاری‌های والای حضرت امام (ره) را نشان از شناخت خوب ایشان از جوهره مکتب تشیع و امت بیان کرد و گفت: جوانان شیعی ما در زمان انقلاب اثبات کردند که می‌توانند در جهان تحول ایجاد کنند.

وی کوچک شمردن اهداف بزرگ انقلاب را ظلم به جوانان و ملت عنوان کرد و افزود: اگر اهداف انقلاب اسلامی را تضعیف و تحقیر کردیم ظلم به نژاد "سلمان منا اهل‌البیت" کرده‌ایم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha