پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تقی زاده

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌ شرقی دهه فجر را بهترین فرصت برای بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی ایران و تبیین شخصیت امام خمینی(ره) دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز،حجت‌ الاسلام حسین تقی ‌زاده رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، ظهر پنجشنبه در همایش «بیعت امت با ولایت» که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، تصریح کرد: باید از فرصت ایام مبارک دهه فجر در جهت بازخوانی تاریخ انقلاب و بیان ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) استفاده کنیم، چرا که به فرموده مقام معظم رهبری این انقلاب بی نام خمینی هیچ جای دنیا شناخته شده نیست.

وی، همزمانی ایام دهه فجر با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) را ویژگی خاص دهه فجر امسال دانست و خاطرنشان کرد: درس ‌های عظیمی در این ایام به اذهان عمومی و پیروان نقش می بندد که نشان ‌دهنده این است که انقلاب اسلامی در اسلام و مکتب اهل بیت(ع) ریشه دارد.

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: مهم‌ ترین ارکان انقلاب ما اسلام، مردم، رهبری و ولایت است که حضرت فاطمه زهرا(س) در این راه جان خود را فدا کردند که ویژگی و تقارن عجیبی به شمار می‌ رود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌ شرقی همچنین با تشریح برنامه‌ های دهه فجر امسال در این استان تصریح کرد: همایش، یادواره‌ها، مهمانی لاله ‌ها و غبارروبی و چندین افتتاح‌ و کلنگ‌ زنی از جمله برنامه های این دهه است که عصاره آن حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha