جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجدید بیعت مردم خوزستان با آرمان‌ ولایت فقیه

حوزه/ در آیین تجدید بیعت مسئولان اجرایی و اعضای ستاد دهه فجر با آرمان ولایت فقیه، مطرح شد که مردم خوزستان همواره تابع محض ولایت بوده و در راستای اجرای فرامین او از هیچ اقدامی دریغ نخواهند نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین تجدید بیعت مسئولان اجرایی و اعضای ستاد دهه فجر خوزستان با آرمان ولایت فقیه، امروز در حسینیه بقیة الله کلان‌شهر اهواز، برگزار شد.

این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز و سپس حجت الاسلام سپهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، به ارائه گزارشی از ویژه برنامه‌های دهه فجر خوزستان پرداخت.

وی با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی ایران را تعالی‌بخش جامعه بشری خواند و اظهارداشت: امام خمینی(ره) با آغاز انقلاب اسلامی نور امیدی در دل مستضعفان عالم ایجاد نمود که این نور و روزنه امید، امروز تنها قوت قلب آزادی خواهان و بیداردلان عالم شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به برنامه‌های دهه فجر استان خوزستان، از تشکیل ۲۱ کمیته استانی و ۱۷ کمیته در شهرستان‌ها خبرداد و گفت: إن شاءالله قرار است در ایام‌الله دهه مبارک فجر، بیش از 20 هزار برنامه ملی، مذهبی، هنری و ورزشی توسط کمیته‌ها، ادارات، مساجد و پایگاه‌های بسیج، برگزار شود.

همچنین غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، در ادامه این مراسم، رمز پیروزی انقلاب اسلامی را اطاعت از مکتب قرآن و وحدت دانست و تصریح کرد: نقش مردم در این پیروزی انکارناپذیر بوده و قطعاً انقلاب اسلامی با وحدت میان مردم و نظام و دولت آسیب نمی‌بینند.

وی با بیان اینکه نقش امام خمینی(ره)، در این پیروزی بر هیچ‌کس پوشیده نیست، گفت: دوست و دشمن به این موضوع معترف هستند و به تعبیر حکیمانه مقام معظم رهبری «این انقلاب بدون نام خمینی در هیچ جا شناخته شده نیست».

آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، به عنوان سخنران اصلی این مراسم، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، رمز پیروزی ملت ایران بر ابرقدرت‌های جهانی را «اتحاد» عنوان کرد و اظهار داشت: با اتحاد ملت ایران، شاه و هم‌پیمانانش از پای درآمده و خواسته مردم مبنی بر حاکمیت جمهوری اسلامی به رهبری مرجعیت دینی یعنی حضرت امام خمینی(ره) محقق شد.

لازم به ذکر است، در پایان این آیین اعضای ستاد دهه فجر و اقشار مختلف مردم، با آرمان ولایت فقیه بیعتی دوباره بسته و اعلام کردند که مردم خوزستان همواره تابع محض ولایت بوده و در راستای اجرای فرامین او از هیچ اقدامی دریغ نخواهند نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha