پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت‌الله نوری همدانی گفتند: با انقلاب اسلامی جریانی به وجود آمد که اشخاص بهتر شناخته شوند؛ شما موفق از آزمون خارج شدید. پست و جایگاه مهم نیست، بلکه ارائه خدمات مهم است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت‌الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار دکتر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  که در دفتر معظم له در قم برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفتند:  خداوند متعال همه جوانب عمل، اخلاق، ایمان، اعتقاد و باوره ای درونی همه انسان ها را در طول زندگی را در نظر دارد و چیزی از خدای متعال مخفی نمی ماند.

ایشان افزودند: در این دنیا همه افراد آزمایش می‌شوند تا مشخص شود هر فردی از نظر عملکرد در چه جایگاهی قرار دارد.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی خطاب به قالیباف گفتند: با انقلاب اسلامی جریانی به وجود آمد که اشخاص بهتر شناخته شوند؛ شما موفق از آزمون خارج شدید. پست و جایگاه مهم نیست بلکه ارائه خدمات مهم است. باید در نظر داشته باشید خدمت به نظام، انقلاب و اسلام ارزش فراوانی دارد و پرونده شما خوب بوده و به شما در این زمینه تبریک می‌گوییم که سبب سعادت و پیشرفت شدید.

این مرجع تقلید خاطر نشان ساختند: انسان باید بررسی کند که چه اندازه در این آزمون موفق بوده است، خداوند پیشامدهایی به وجود می آورد تا مشخص شود انسان‌ها چه اندازه اخلاص دارند و هیچ کس بدون امتحان رها نمی شود.

خاطر نشان می شود: در ابتدای این دیدار دکتر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جا به جایی بین دوره‌ای گفت: این امر اضافه شده که بین هر دوره‌ای که جا به جا می‌شود سند تحویل و تحول وجود داشته باشد تا مشخص شود چه از شهرداری تحویل و چه از شهرداری دریافت شده که یک نسخه از سند امروز به شما تقدیم می‌شود.

وی به توفیق خدمت در مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت: در فرصت مناسب نیز گزارشی در این بخش خدمت شما می‌گویم. امیدواریم بتوانیم در مسیر خدمت‌گزاری به مردم، انقلاب و تحقق آرمان‌های امام و شهدا موفق عمل کنیم و در مسیر تحقق اهداف و باورها گام برداریم.

خاطر نشان می شود ادامه این دیدار به صورت خصوصی برگزار شد.

 

 

۳۱۳/۳۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha