جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان اینکه وضعیت امروز بیکاری زیبنده نظام اسلامی نیست، گفت: از مدیران می‌خواهم وقتی کسی برای سرمایه‌گذاری در استان می‌آید این‌قدر سختگیری نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در آیین تجدید بیعت مردم با آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه، با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه اطهر(س)، به نقش انقلابی این حضرت در حمایت از آرمان ولایت فقیه پرداخت و اظهارداشت: اساس مذهب تشیع و سنگ زیرین این بنای با عظمت به دست حضرت زهرا(س) ساخته شده آن زمانی که منافقان قصد تعرض به حریم ولایت را داشتند، ایشان خود را سپر قرار داده و از جایگاه حضرت علی(ع) دفاع نمودند.

وی با بیان اینکه پیروزی بزرگ امام خمینی(ره) با استقرار اسلام ناب محمدی صورت گرفت، گفت: پیروزی اصلی امام نه فقط در فروپاشی رژیم شاهنشاهی بلکه در استقرار اسلام ناب محمدی بود و این دین همان اسلامی است که از آن به عنوان اسلام عدالت، برابری، آزادگی و حریت یاد می‌شود.

امام جمعه اهواز، در ادامه با تأکید بر اینکه جنگ امروز نظام اسلامی با دو جبهه کفر و نفاق است، تصریح کرد: تاریخ دوباره تکرار شده و همان‌گونه که در زمان پس از رحلت پیامبر، امیرالمؤمنین علی(ع) با دو جبهه کفر و نفاق هم‌زمان مقابله می‌کردند، امروز نیز ما در حال مبارزه با این دو جبهه هستیم.

آیت الله موسوی جزایری، در بخش دیگری از سخنان خود، به مسأله اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال واقعی برای جوانان اشاره کرد و اظهارداشت: وضعیت امروز بیکاری زیبنده نظام اسلامی نبوده و از مدیران می‌خواهم وقتی کسی برای سرمایه‌گذاری در استان می‌آید این‌قدر سختگیری نکنند.

وی در پایان گفت: نباید از قانون،  چماقی درست کرد و آن را بر سر مردم کوبید؛ به همین دلیل از مدیران می‌خواهم قوانین را با موقعیت جامعه تطبیق داده و همه تلاش خود را برای ایجاد اشتغال به کار گیرند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha