شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اسماعیل هنیه

حوزه/ جبهه العمل الاسلامی لبنان اقدام جدید آمریکا در قرار دادن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در لیست تروریسم را محکوم کرد و این اقدام ظالمانه را طرفداری آشکار از رژیم غاصب صهیونیستی دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جبهه العمل الاسلامی لبنان با صدور بیانیه ای اقدام جدید آمریکا را در قرار دادن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در لیست تروریسم محکوم کرد و این اقدام ظالمانه را طرفداری آشکار از رژیم غاصب صهیونیستی و تداوم سیاست دولت ترامپ دانست و گفت: این اقدام تلاش ناامیدانه برای حذف مسئله فلسطین است.

جلهه عمل لبنان اشاره کرد: این اقدام، مقاومت فلسطینی را ادامه راه جهاد و مبارزه با خودکامگی روز افزون آمریکا و اسرائیل باز نخواهد داشت.

جبهه العمل الاسلامی بر اهمیت یکپارچه کردن تلاش ها و قدرت ها و ضرورت تکمیل آشتی ملی فلسطین و اجرای تمامی بنده های آن در نوار غزه و کرانه باختری تاکید کرد و افزود: با انجام این موارد، ملت فلسطین می تواند بدون خستگی به مبارزه ادامه دهد.

این حزب لبنانب در خصوص مسائل داخلی لبنان گفت: آنچه در روز های اخیر اتفاق افتاد (توهین وزیر خارجه لبنان به نبیه بری رئیس پارلمان لبنان)، اختلاف سیاسی نیست، بلکه یک توهین آشکار است و باید طرف به اشتباه خود اعتراف کرده و عذرخواهی کند.

جبهه عمل در پاسخ به اظهارات لیبرمن وزیر جنگ رژیم اسرائیل مبنی بر مالکیت اسرائیل بر بلوک 9 گازی لبنان، گفت: این اظهارات همچنان که رئیس جمهور لبنان گفت، تهدید مستقیم لبنان است و این حق طبیعی و قانونی لبنان است که حاکمیت و تسلط خود را بر اراضی و آب های منطقه ای خود گسترش دهد و از ثروت های نفتی و گاز طبیعی استفاده کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha