پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امیر جماعت اسلامی پاکستان:
مدارس دینی دژهای دفاع از اسلام و ضامن یکپارچگی و امنیت کشور هستند.

حوزه/ سراج الحق در سخنان خود در کنفرانس "حفاظت از مدارس دینی و یکپارچگی پاکستان" گفت: مدارس دینی دژهای دفاع از اسلام و ضامن یکپارچگی و امنیت کشور هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ سناتور سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان و نماینده مجلس سنای این کشور در سخنان خود در کنفرانسی "حفاظت از مدارس دینی و یکپارچگی پاکستان" گفت: مدارس دینی دژهای دفاع از اسلام و ضامن یکپارچگی و امنیت کشور هستند.

این کنفرانس در منطقه مردان پاکستان و با حضور سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان، مولوی عبیدالرحمان عباسی رئیس جمعیت طلاب عربیه، مشتاق احمد خان امیر جماعت اسلامی در ایالت خیبر و عموم مردم برگزار شد.

سراج الحق با اشاره به مدیریت و سیاست های نامناسب دولت در قبال مدارس دینی گفت: ما تمام سعی خود را برای رساندن وضعیت مدارس دینی به شرایط مطلوب به کار خواهیم برد و با تمام سیاست های ناعادلانه دولت مبارزه خواهیم کرد.

وی افزود دولتمردان امروز بازیچه آمریکا هستند و برای کسب رضایت آمریکا هرچیزی را حتی منافع و امنیت ملی را به معامله خواهند گذشت.

سناتور سراج الحق با تقدیر از برگزار کنندگان کنفرانس "حفاظت از مدارس دینی و یکپارچگی پاکستان" گفت: برنامه هایی مانند این کنفرانس ها برای دشمنان وطن و اسلام این پیام را دارد که طلاب علوم دینی برای دفاع از اسلام و کشور خود حاضرند جان خود را فدا کنند، مدارس دینی دژهای دفاع از اسلام و ضامن یکپارچگی و امنیت کشور هستند.

وی در ادامه با اشاره به توطئه دشمنان علیه مسلمانان گفت: توطئه دشمن صدممه بزرگی به زده است ولی این را نیز نباید فراموش کرد که اختلافات بین گروه‌های مسلمان و درگیری‌های داخلی نیز همان مقدار به ضرر ما بوده است.

پس تمام گروهها و مکاتب اسلامی باید روبروی دشمن مشترک متحد گردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha