چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دهه فجر انقلاب اسلامی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت امام صادق (ع) شهرستان کامیاران گفت: عدالت شعار اصلی اسلام و انقلاب اسلامی است، لذا این شعار باعث کینه ورزی دشمنان و استکبار شده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام سیدجلال حسینی، در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی که در مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران برگزار شد، اظهار داشت: نخست باید به این امر توجه کرد که هدف از قیام و ایجاد این انقلاب به وسیله امام خمینی (ره) چه بوده است؟!

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام باقر (ع) شهرستان کامیاران در ادامه سخنان خود با اشاره به آیه ۲۵ سوره حدید «لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَيِّنَاتِ وَأَنْزَلْنَا مَعَهُمُ الْكِتَابَ وَالْمِيزَانَ لِيَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ  ... / ما رسولان خود را با دلایل روشن فرستادیم، و با آنها کتاب (آسمانی) و میزان (شناسایی حقّ از باطل و قوانین عادلانه) نازل کردیم تا مردم قیام به عدالت کنند ...»، گفت:  هدف اصلی تشکیل حکومت اسلامی اجرای احکام شرع مقدس دین مبین اسلام و از بین بردن مظاهر کفر و شرکت است.

عدالت شعار اصلی اسلام و انقلاب اسلامی

وی با اشاره به اینکه این نظام و انقلاب باعث از بین رفتن خواب و رویای بسیاری از کشورهای استکباری در دنیا شده است، ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی در دنیا دشمنان قسم خورده بسیاری دارد که در طول این 4 دهه تلاش های بسیاری برای ساقط کردن آن انجام داده اند ولی فضل خداوند متعال، مانع از این کار شده است.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه آنچه ما را از این هدف دور کند آسیب و تهدید خواهد بود، گفت: عدالت شعار اصلی اسلام و انقلاب اسلامی است، لذا این شعار باعث کینه ورزی دشمنان و استکبار شده است، بنابراین دشمنان این انقلاب با تمام قوا قصد در تضعیف و اضمحلال این نظام الهی را دارند.

مردم پشتوانه اصلی نظام

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام باقر (ع) شهرستان کامیاران در ادامه به برخی از تهدیدهای نرم و سخت دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمن به خوبی می دانند که مردم پشتوانه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، لذا این قشر را هدف قرار داده است و به دنبال ایجاد فاصله و اختلاف بین ملت و نظام می باشد، ولی خوشبختانه تاکنون به این نیت پلید خود نرسیده است.

این استاد حوزه ادامه داد: امروز دشمن اعتقادات و باورهای مذهبی ـ ملی ملت ایران را هدف قرار داده است و به دنبال تضعیف این اعتقادات و تقویت شبهات دینی در بین مردم است، لذا ملت باید در بحث دشمن شناسی، بصیرت داشته باشند و هوشیار عمل کنند.

تهدید و تحریم اقتصادی ترفند کهنه استکبار

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه اگر مردم از دین فاصله بگیرند، انقلاب پشیبان اصلی خود را از دست خواهد داد، اظهار کرد: تهدید و توطئه دیگر دشمنان این نظام اسلامی، ترفندهای و تحریم های اقتصادی است.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان و اذنابش با تشدید تحریمها به دنبال تسلیم شدن این نظام اسلامی در مقابل خواسته های نامشروع شان هستند، ولی تاکنون به نتیجه ای نرسیده اند. دشمنان می خواهد با فشارهای اقتصادی مردم را نسبت به نظام و حکومت بدبین کند و به اصطلاح این دو را در مقابل همدیگر قرار دهد، ولی این امر میسر نشده و هرگز نیز ممکن نخواهد شد، زیرا ملت ایران از دل این نظام را دوست دارند و تا پای جان از آن دفاع می کنند، همانطوری که در هشت سال جنگ تحمیلی با دستان خالی در مقابل دنیا ایستادند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران افزود: یکی دیگر از اهداف دشمن در تشدید تحریم های اقتصادی، ایجاد بدبینی ملت نسبت به نظام است، ولی خوشبختانه شناخت و بینش مردم بالاتر از این حرف هاست و دشمن باید بداند که مردم هرگز از انقلاب دلسرد نخواهند شد.

حجت الاسلام حسینی در ادامه سخنان خود به اغتشاشات اخیر در کشور توسط عده ای فریب خورده اشاره کرد و گفت: عده ای از مردم و ملت ایران از وضعیت نامساعد اقتصادی انتقاد داشتند و نقد آنها هم قانونی بود و هم منصفانه، ولی دشمنان در این بین خواستند از آب گل آلود ماهی بگیرند و اعتراضات قانونی مردم را به بیراهه بکشند، ولی بازهم در این زمینه دست آنها برای مردم رو شد و بعد از مدت زمان بسیار کوتاهی توطئه آنان خنثی شد و چهره واقعی دشمنان این ملت برای همه نمایان شد.

تهدیدهایی در درون نظام متوجه انقلاب است

این استاد حوزه با اشاره به اینکه تهدیدهایی در درون نظام متوجه انقلاب است که باید سعی کنیم نظام را واکسینه کنیم، اظهار داشت: متاسفانه برخی از عوام و خواص در داخل مملکت به بیماری عدم آگاهی و بی بصیرتی مبتلا هستد، لذا این گروه ها باید مسیر خود را مشخص کنند و در خط انقلاب و نظام قرار بگیرند تا به این مملکت آسیبی نرسد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقر (ع) کامیاران بیان داشت: وقتی بصیرت و آگاهی نباشد، رخدادهای کشور و جهان به درستی تحلیل نمی شود و در نگاه انسان بی بصیرت جای منافق و شهید عوض می شود که این آفت بزرگی برای جهان بشریت محسوب می شود.

حجت الاسلام حسینی در ادامه سخنان خود با انتقاد از اینکه برخی از مدیران و مسئولان در کشور در حد مقام و جایگاه خود نیستند و وجود آنها می تواند باعث عقب افتادن امور کشورداری شود، گفت: مورد بعدی که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در این برهه خاص از تاریخ بسیار حساس است، روی کار آمدن افراد ناکار آمد و نااهل است.

اختلاف طبقاتی و پدیدار شدن خوی اشرافی گری

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقر (ع) کامیاران اظهار کرد: از جمله تهدیدهای دیگر که در کشور به عینه دیده می شود، ایجاد و بروز اختلاف طبقاتی و پدیدار شدن خوی اشرافی گری در میان برخی از مسئولین است که این پدیده بسیار خطرناک و تاثیر منفی در افکار مردم دارد، لذا این رویه باید در سریع ترین زمان ممکن حل شود.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران در پایان گفت: مسئولان و مدیران ارشد در دولت و کشور باید طوری عمل کنند که باعث بدبینی در جامعه نشوند و در کارها و اعمال خود هم خداوند را مدنظر داشته باشند و شفاف سازی کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • معلم گمنام IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
    0 0
    دشمنان سپاه پاسداران مشتی قرمساق هستند