جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مصلی قم

حوزه/ مدیر مصلی قدس قم گفت: سینما مردمی در دهه فجر انقلاب اسلامی رسماً در مصلی قدس قم اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری«حوزه» حجت‌الاسلام احمد عظیمی در حاشیه آماده‌سازی و افتتاح ویژه‌برنامه‌های مصلی قدس قم در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: باید از هم‌زمانی و تقارن بین ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) و دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین استفاده را برای تبیین سیره اهل‌بیت(ع) و همچنین دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بهره برد.

وی افزود: وجود ارتباطی تنگاتنگ و مستمر بین مردم و مسئولان ازجمله مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده که باید این روش پسندیده همواره تقویت‌شده و مسئولان از نزدیک با مشکلات و مطالبه‌های مردمی مواجهه شده و برای رفع و بهبود شرایط موجود اقدامات موردنیاز را انجام دهند.

مدیر مصلی قدس قم بابیان برگزاری طرح"رقابت در خدمت" در مصلی قدس قم اضافه کرد: در قالب این طرح مردم می‌توانند به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه مطالبات و خواسته‌های خود را از مسئولان درخواست کرده و مسئولان نیز از نزدیک در جریان مشکلات  معضلات شهروندان قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام عظیمی با اشاره به برگزاری نخستین برنامه رقابت در خدمت در مصلی قدس قم بیان داشت: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم به‌عنوان نخستین مسئول استانی با حضور در مصلی قدس قبل از نماز عبادی سیاسی جمعه با مردم شریف قم به گفت‌وگو و بحث خواهد پرداخت.

وی راه‌اندازی طرح سینما مردمی در مصلی قدس قم را موردتوجه قرارداد و اظهار کرد: با همکاری‌های صورت گرفته بین مصلی قدس و کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم سینما مردمی در دهه فجر انقلاب اسلامی رسماً در مصلی قدس قم اجرایی خواهد شد.

مدیر مصلی قدس قم با تأکید بر پخش فیلم‌های شاخص در سینما مردمی عنوان کرد: سه فیلم شاخص ماجرای نیمروز سه‌شنبه17بهمن، نبرد خلیج‌فارس2چهارشنبه18بهمن و یتیم‌خانه ایران پنجشنبه19بهمن ساعت19 در مصلی قدس قم نمایش داده می‌شود که امید می‌رود با استقبال شهروندان قمی روبه‌رو شود.

حجت‌الاسلام عظیمی خاطرنشان کرد: برنامه گفتمان انقلاب اسلامی که به‌صورت مستمر در مصلی قدس قم اجرا می‌شود در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی بارنگ و بوی انقلاب اسلامی ادامه پیدا خواهد کرد همچنین تمامی برنامه‌ها روتین مصلی قدس نیز در طول ایام‌الله دهه فجر با محوریت انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha