سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید رحیم توکل

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین توکل گفت: قبل از انقلاب کشور ما در برابر آمریکا عزت نداشت، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی ، ما در برابر قلدری های آمریکا قاطعانه و از موضع عزت می ایستیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید رحیم توکل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: برخلاف القای دشمن و متاسفانه بازتکرار آن از سوی برخی افراد در داخل ، انقلاب اسلامی منشا خدمات بسیاری به مردم و کشور بوده که باید این ها را به درستی و به طور دقیق برای جامعه به ویژه جوان ها و نوجوان هایی که دوران طاغوت را درک نکرده اند، گفته و تبیین شود.

وی افزود: امروز دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام از عزت و عظمتی که امروز داریم به شدت ناراحت هستند و حتی گاه خودشان هم به برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی به طور ناخواسته اعتراف می کنند.

این استاد اخلاق حوزه با اشاره به این که برخی متاسفانه فقط به سیاه نمایی می پردازند و به بهانه نقد ، اصل خدمات نظام و انقلاب را زیر سوال می برند، گفت: پیش از انقلاب و در زمان طاغوت ایران به نوعی وابسته آمریکا بود و سردمداران ما حتی خاک پای آمریکا هم نبودند اما به برکت انقلاب اسلامی امروز ما با وجود همه سختی ها و مشکلات به آمریکا فخر می فروشیم و در برابر قلدری های او می ایستیم.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که باید همواره مراقب توطئه ها و تحرکات دشمن بود، افزود: دشمن امروز با جنگ نرم و فعالیت های فرهنگی و رسانه ای به دنبال آن است که اهداف و برنامه های شوم خود را محقق سازند و هوشیاری و بصیرت ما مانع از تحقق این کار می شود.

۳۱۳/۸

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha