شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نمایشگاه انقلاب

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب عکس و پوستر در مدارس علمیه این استان خبر داد .

خانم سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در این ایام برنامه هی متنوعی در مدارس علمیه خواهران استان برگزار می شود، گفت: گفتمان های انقلاب و نشست های تخصص، طبق تقویم روزشمار انقلاب اسلامی در مدارس استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی همایش نقش زنان در پیروزی و تثبیت انقلاب برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: این همایش ها با حضور راویان پیشکسوت و مبارز انقلاب برای طلاب برگزار خواهد شد .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برپایی نمایشگاههای تصویری دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب عکس و پوستر با مضامین خاطرات انقلابی در مدارس علمیه این استان خبر داد و گفت: بازدید از این نمایشگاه ها برای عموم مردم آزاد است .

عزیزی، تجلیل از خانواده های معزز شهدا،غبارروبی مزار شهدا و نشست های تخصصی انقلابی با حضور طلاب و اساتید را از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر در حوزه علمیه خواهران استان لرستان برشمرد.

وی در پایان از شرکت پرشور و یکپارچه طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان لرستان در راهپمایی  22بهمن خبر داد و اظهار کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است .

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha