سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله سید محمدعلی شیرازی

حوزه/ آیت الله سید محمدعلی شیرازی گفت: شیعیان جهان دست بسته و بی قدرت نیستند، بلکه در این میان مصلحت هایی وجود دارد که مانع اقدام عمومی آنها می شود، اما اگر ظلم و ستم از حد فراتر برود در این صورت شیعیان به صورت متحد و یکپارچه به دشمن چنان ضربه ای وارد می کنند که تمام قدرتش از بین برود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی تایید حکم یک سال حبس و سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم از سوی دادگاه تشریفاتی آل خلیفه، آیت الله سید محمدعلی شیرازی از علمای مشهد مقدس با صدور بیانیه ای به آل خلیفه در مورد ادامه دادن به حملات خود علیه بزرگترین عالم دینی بحرین و خلیج فارس یعنی شیخ عیسی قاسم هشدار داد.

ایشان تاکید کرد: شیعیان جهان دست بسته و بی قدرت نیستند، بلکه در این میان مصلحت هایی عمومی وجود دارد که مانع اقدام عمومی آنها می شود و از این رو شیعیان بر اساس حکمت عمل می کنند، اما اگر ظلم و ستم از حد فراتر برود در این صورت شیعیان به صورت متحد و یکپارچه به دشمن چنان ضربه ای وارد می کنند که تمام قدرتش از بین برود پس بهتر است پیش از آنکه کار از کار بگذرد دست از این ستم ها بردارند.

آیت الله شیرازی ادامه داد: اقدام اخیر حاکم بحرین در تایید سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم اقدامی توهین آمیز و نشان دهنده میزان ناتوانی رژیم بحرین و جنایتکار بودن و دشمنی آنها با شیعیان امیرالمؤمنین(ع) و علمایی است که تنها هدف آنها خدمت به اسلام و بندگان خدا است.

ایشان تاکید کرد: آیت الله عیسی قاسم فقط متعلق به بحرین نیست، بلکه متعلق به جهان اسلام است و همواره به عنوان قهرمان جهاد و مقاومت و نماد جاودان امت اسلام باقی خواهد ماند و تمام مراجع شیعه و رهبران دینی از آیت الله عیسی قاسم و موضع ایشان حمایت می کنند ومدافع ملت بحرین هستند.

این عالم شیعه در ادامه از ملت بحرین خواست همچنان به راه خود ادامه داده و به آرمان های خود پایبند باشند و افزود: جنبش اصلاحی و انقلابی جز با فداکاری و تقدیم شهدا موفق نمی شود و این گونه شما در تاریخ جاودان خواهید شد.

آیت الله سید محمدعلی شیرازی و شیخ عیسی قاسم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha