پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه از برگزاری کارگاه « تربیت مربی کودک و نوجوان » با حضور اساتید اعزامی از دفتر تبلیغات حوزه های علمیه، اسفند ماه درکرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از برگزاری 40 نفره یک دوره کارگاه « تربیت مربی کودک و نوجوان » با حضور کارشناسان تعلیم و تربیت اسلامی کودک و نوجوان خبر داد و گفت: تربیت نخبگان تبلیغی در فضای مدارس آموزش و پرورش مورد تاکید و حمایت حوزه های علمیه است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه مدارس دولتی بستر بسیار مناسبی برای انجام فعالیت های تبلیغی است، گفت: مسئولین آینده از همین دانش آموزان مدارس دولتی باید تربیت شوند  و در پست ها و ادارات مشغول به فعالیت شوند، لذا می طلبد برای کار با فضای مدرسه با ابزار و وسائل روز به شکلی که دانش آموزان در آن برنامه ها با رغبت  شرکت کنند.

حجت الاسلام محمدی فر با اهمیت شمردن تربیت کودک و نوجوان با اسلوب صحیح، افزود: باید یکسری فنون و ابزار ها و مهارتهایی به طلاب آموزش داد  تا بتوانند برای نسل جوان برنامه تبلیغی خوبی پیاده کنند.

وی با اشاره به اینکه مبلغین با رویکرد کسب مهارتهای لازم در این دوره ها شرکت  می کنند، گفت: دوره های مربیگری کودک و نوجوان عبارتند از: مهارت کلاسداری،جذب مخاطب؛ برخورد با جوان و نوجوان، که لازم است مبلغین نسبت به این فنون تخصص پیدا کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه در خصوص برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان با حمایت دفتر تبلیغات حوزه، مدیریت حوزه علمیه استان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفت: مسئولان دفتر تبلیغات حوزه های علمیه عنایت ویژه ای به استان داشته و ضمن برگزاری دوره هایی در سنوات گذشته در زمینه مباحث آسیب های اجتماعی ورود خوبی داشته و ما هم ظرفیت استفاده از اساتید اعزامی را داریم.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha