سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام کریمی

حوزه/ در جلسه هماهنگی روحانیون و مبلغین تاکستان، مهمترین عامل مقابله با توطئه های دشمن در عرصه های مختلف، توجه به فرامین و رهنمودهای ولایت فقیه و گام برداشتن در این مسیر عنوان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مرتضی کریمی صبح امروز در جلسه هماهنگی اعزام روحانیون ومبلغین به مناطق شهرستان تاکستان به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر، گفت: انقلاب اسلامی برای رسیدن به این جایگاه هزینه های زیادی را متحمل شده است و دشمن نگاه خشم آلود خود را به این نظام اسلامی دوخته است و برای براندازی نظام از هر دری وارد می شود.

وی با اشاره به این که توطئه ها و برنامه های دشمنان نتوانسته است کوچکترین خللی در پیشرفت و رشد روز افزون کشور در حوزه های مختلف ایجاد کند، افزود: امروز بیداری و خیزش اسلامی در منطقه الگو گرفته از ایران است و این بیداری خشم دشمن را برانگیخته است، چرا که ایران الگو و پایه گذار بیداری اسلامی در جهان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد:  مهمترین عامل مقابله با توطئه های دشمن در عرصه های مختلف، توجه به فرامین و رهنمودهای ولایت فقیه و گام برداشتن در این مسیر است.

وی در ادامه با  اشاره به اینکه ترویج و تبیین دین اسلام از وظایف مهم روحانیون است، افزود: اگر دین اسلام ناب و ویژگی های آن تبلیغ نشود، در جامعه تاثیراتش را نخواهیم دید و این وظیفه خطیری است که برعهده روحانیون قرار دارد.

حجت الاسلام کریمی، در پایان ضمن ابراز تاسف از اقدام چندی قبل برخی از آشوبگران و ضد انقلاب در تخریب اداره تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه تاکستان، بیان داشت: متاسفانه جمعی از افراد فریب خورده دشمنان به این مراکز دینی حمله و خساراتی را وارد کردند که با همکاری خوب حجت الاسلام نعمت الهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کار بازسازی این مرکز فرهنگی ادامه دارد .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha