جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

حوزه/ معاون فرهنگی و‌ تبلیغی حوزه علمیه خواهران کرمان از برگزاری دوره تکمیلی طرح ملی «بیان» با هدف تربیت تخصصی مربیان نماز، در شهر کرمان خبر داد.

خانم پورمجیدی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، از برگزاری دوره تکمیلی طرح ملی «بیان» در شهر کرمان خبر داد و  گفت: طرح ملی «بیان» با همکاری معاونت فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران و ستاد اقامه نماز اجرا می شود.

 وی، هدف از برگزاری طرح ملی «بیان» را ترویج فرهنگ نماز دانست و افزود: هدف از برگزاری این طرح در مرحله اول تربیت مربیان تخصصی نماز برای شرکت در مجالس خانگی و در مرحله دوم پرورش کارشناسان توانا در امر نماز در استان است تا برای ترویج نماز در جامعه قدم مهمی برداشته شود.

معاون فرهنگی و‌ تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان کرمان افزود: در قالب این طرح‌، در استانهای کشور دورههای آموزشی مربیان نماز برای طلاب خواهر برگزار میگردد و هزینههای برگزاری این دوره با معاونت امور فرهنگی و تبلیغی مراکز استان است و تامین استاد نیز با ستاد اقامه نماز از قم میباشد.

پورمجیدی در رابطه با چگونگی برگزاری طرح ملی «بیان»، اظهار کرد: برگزاری این طرح شامل سه دوره مقدماتی، تکمیلی و غیر حضوری است که طلاب خواهر با شرکت در هر دوره و با کسب نمره قبولی از تحقیق و امتحان پایان هر دوره امکان شرکت در دوره بعدی را کسب میکنند.

وی ادامه داد: برای شرکت در دورههای بالاتر هیچ محدودیتی وجود ندارد و اگر تمامی افراد هم نمره قبولی را کسب کنند، جواز شرکت در دوره بعدی را دارند.

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان کرمان درباره برگزاری این دوره، گفت: دوره مقدماتی این طرح‌ پیش از این با 91 نفر برگزار شد و اکنون در حال برگزاری دوره تکمیلی طرح هستیم و ۷۳ نفر از شرکت کنندگان در دوره قبل امتیاز لازم برای شرکت در‌ دوره تکمیلی را به دست آوردند.

وی در رابطه با دوره تکمیلی، بیان داشت: دوره تکیملی این طرح با شرکت طلاب خواهر سراسر استان، از امروز آغاز شده و تا سه شنبه همین هفته طی چهار روز برگزار میشود و شرکت کنندگان مباحث آثار و احکام نماز را توسط حجت الاسلام رشیدی و نماز و خانواده زا توسط حجت الاسلام هاشمی را فرا میگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha