جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام خمینی(ره)

حوزه / رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: امام خمینی (ره) راه پیشوایش حسین‌ بن‌علی(ع) را در پیش گرفت و در نهایت نیز با همراهی مردم توانست آن را به سر منزل مقصود برساند و اسلام ناب را به جهانیان معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام محمد فخرالدینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، پیش از ظهر امروز در چهارمین یادواره شهدای انقلاب در استان یزد که در مسجد روضه محمدیه برگزار شد، با بیان اینکه ایام الله دهه فجر حکمتی دارد، اظهار داشت: خداوند در آیه 38 سوره محمد(ص) این نوید را داده است که در ایران از فرزندان سلمان فارسی قیام و اسلام ناب را برپا می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه در آن زمان قدرت شاه زیاد و همه جهان در کنار آمریکا بود، گفت: آن زمان با وجود تمام توطئه‌های دشمنان بر علیه ایران، باز هم پیروزی نتیجه بخش راه ایمان بود و شکی نداریم که این انقلاب به دست امام زمان (عج) سپرده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه شهدای انقلاب پشتوانه‌های معنوی انقلاب هستند خاطرنشان کرد: این شهدای والامقام در زمان پیروزی انقلاب اسلامی با فدا کردن جان خود این انقلاب را به ثبت رساندند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: در زمان ورود امام راحل به ایران، دشمنان تهدیدات بسیاری انجام دادند که باعث دلهره و ترس همگان شد که خدایی ناکرده اتفاقی برای امام بیفتد، اما خود امام بدون هیچ ترسی به اطرافیان خود هم دلگرمی می‌دادند که همین ایمان باعث رقم خوردن اتفاقی تاریخ در جهان شد.

حجت الاسلام فخرالدینی اضافه کرد: ملت ایران توانستند با رهبری امام خمینی (ره) شعار ملت ایران استقلال آزادی جمهوری اسلامی را بر حکومت 2 هزار و 500 ساله حاکم کنند و انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

رئیس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه امام(ره) این انقلاب را پیروز کرد گفت: ملت غیور ایران به جایی رسیده‌اند که الآن هم باوجود تحریم‌ها، هیچ اثری بر آن‌ها ندارد و مردم ایران به‌خوبی با همه مشکلات برخورد و در این راه هیچ مشکلی ندارند.

وی اضافه کرد: همه این مسئله را به‌خوبی می‌دانند که از روز شهادت امام حسین (ع) ویارانش تاکنون اسلام به‌خوبی حفظ شده و تا زمان سپردن به صاحب اصلیش حفظ می‌شود.

حجت الاسلام فخرالدینی با بیان اینکه به نوعی می‌توان گفت که امام خمینی (ره) با امام حسین (ع) ارتباط داشتند افزود: امام خمینی (ره) راه پیشوایش حسین‌ بن‌علی(ع) را در پیش گرفت و در نهایت نیز با همراهی مردم توانست آن را به سر منزل مقصود برساند و اسلام ناب را به جهانیان معرفی کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان اظهار کرد: بدون شک انقلاب به حرکت جهانی امام زمان (عج) گره می‌خورد و حفظ این انقلاب تا آن زمان به‌خوبی پیش می‌رود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha