جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام مجتبی روحانی - امام جمعه بابل

حوزه/ حجت الاسلام روحانی با اشاره به این که باید بیش از پیش به نعمت انقلاب ببالیم و قدردان آن باشیم، گفت: قدرناشناسی نسبت به دستاوردهای انقلاب همراهی با دشمن و اقدامی نابخشودنی است، لذا باید دستاوردهای انقلاب با زبان هنر و رسانه برای همگان تشریح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی، مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) بابل امروز در مراسمی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در این شهرستان برگزار شد با بیان این که آغاز دهه چهارم انقلاب فرصت ارزشمندی برای بازخوانی آرمان ها و ارزش های ناب این انقلاب الهی است، گفت: باید تلاش کنیم تا ارزش های انقلاب برای همیشه زنده و پویا باقی بماند.

وی با بیان این که خون های بسیاری برای پیروزی و اعتلای انقلاب اسلامی به زمین ریخته شده است، افزود: امروز باید با پشتیبانی و حفظ انقلاب و آرمان های آن ادامه دهنده مسیر شهدا و کسانی باشیم که در راه بقای انقلاب از خودگذشتگی کردند.

امام جمعه بابل با اشاره به این که باید بیش از پیش به نعمت انقلاب ببالیم و قدردان آن باشیم، خاطرنشان کرد: قدرناشناسی نسبت به دستاوردهای انقلاب همراهی با دشمن است و اقدامی نابخشودنی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی ایران خدمات ارزشمند و غیر قابل انکاری را به این کشور ارائه داده است، تصریح کرد: در چهار دهه اخیر کشور به پیشرفت هایی دست پیدا کرده که به اذعان دوست و دشمن در تاریخ بی سابقه بوده است.

مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) بابل با اشاره به این که  متأسفانه شاهد برخی بی مهری ها نسبت به دستاوردهای انقلاب هستیم، افزود: این کم لطفی ها در برابر این میزان رشد و پیشرفت همه جانبه به هیچ عنوان صلاح نیست.

حجت الاسلام روحانی با بیان این که امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه فضایی نهمین کشور جهان محسوب می شود، خاطرنشان کرد: نباید به دشمنان انقلاب فرصت دهیم در خصوص انقلاب و دستاوردهای آن در جامعه شبهه افکنی کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تبیین و تشریح دقیق دستاوردهای انقلاب به مردم به ویژه نسل جوان تأکید کرد و گفت: متأسفانه هنوز بخش مهمی از جامعه ما از این گونه پیشرفت های مهم باخبر نیستند.

امام جمعه بابل با بیان این که دشمنان به دنبال استحاله در انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: امروز همه بخش های کشور نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب وظیفه دارند و نباید بنشینیم تا مشکلی بروز کند و بعد در مقام پاسخگویی به آن برآییم.

مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) بابل در ادامه سخنان خود با بیان این که حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن بسیار مهم است، افزود: نباید بگذاریم دشمن به راحتی دستاوردها و خدمات ارزشمند این انقلاب و نظام را زیر سؤال ببرد.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به این که همه تلاش دشمن شکستن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: باید با بهره گیری از همه ظرفیت های داخلی در برابر توطئه های دشمنان بیاستیم و آن را خنثی کنیم.

مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) بابل با بیان این که همه توان و تلاش نظام سلطه در دهه های اخیر براندازی انقلاب اسلامی بوده است، گفت: آنها با ایجاد آشوب و بحران در منطقه خاورمیانه تلاش کردند این بحران ها را به داخل کشورمان هدایت کنند که با هوشیاری ملت ایران این توطئه آنها خنثی شد.

وی، کمرنگ کردن آرمان ها و ارزش های انقلاب را یکی دیگر از توطئه های دشمنان علیه این نظام دینی عنوان کرد و گفت: اگر ارزش‌های اسلامی و انقلابی کند شود و ذائقه جامعه تغییر کند ذره ذره ظلم را بپذیرد و شعار عدالت برای جامعه سنگین می‌شود و آن را نمی‌پذیرد.

امام جمعه بابل، ظلم ستیزی و استکبار ستیزی را از جمله مهم ترین شاخصه های انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: نباید بگذاریم این گونه ارزش های اصیل به تدریج در جامعه کمرنگ شود بلکه باید از همه ظرفیت ها در جهت تقویت این آرمان های انقلابی تلاش کنیم.

وی با بیان این که دشمن می خواهد بعد دینی جامعه را سست و متزلزل کند تا اهداف خود را در کشور عملی کند، بیان داشت: باید مراکز دینی نظیر مساجد را احیا کنیم چون مسجد زمینه بقا و استمرار انقلاب اسلامی را فراهم می‌کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسؤلان نظام به این نگرانی‌ها و آفت‌ها پایان دهند تا دشمن از این آسیب‌ها برای ضربه زدن به انقلاب استفاده نکند، گفت: باید به گونه ای در کشور عمل شود تا هر روز شاهد تقویت ارزش های دینی و انقلابی باشیم.

مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) بابل با بیان این که تا این مردم و ولایت فقیه دارند و پیوند مردم با نظام اسلامی وجود دارد، دشمنان آرزوی آسیب رساندن و از بین بردن انقلاب را به گور خواهند برد، افزود: مردم کشورمان هوشیار تر و با بصیرت تر از هر زمان دیگری در دفاع از انقلاب حضور دارند و اجازه تحرک به دشمنان را نخواهند داد.

حجت الاسلام روحانی در پایان با بیان این که آگاهی نسل جوان نسبت به دستاوردهای انقلاب باید بیشتر شود، گفت:  دستاوردهای انقلاب با زبان هنر و رسانه برای همگان تشریح شود

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha