پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ولایت فقیه

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسؤولان نظام باید بدانند که مهم ترین راه پیشرفت کشور و همچنین خنثی شدن توطئه های دشمن تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه است، گفت: باید مسیر مدیران و مسؤولان نظام در جهتی باشد که رهبری انقلاب تعیین می کنند.

حجت الاسلام زین العابدین زارع، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با تبریک دهه مبارک فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: باید دستاورد های انقلاب اسلامی در این دهه بیان شود تا مردم و به ویژه جوانان از برکات انقلاب اسلامی آگاهی پیدا کنند.

وی با بیان این که گفتمان انقلاب اسلامی امروزه به تمام دنیا صادر شده است، ادامه داد: امروز جریان استکبار ستیزی به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در همه دنیا شکل گرفته است و حتی در کشور آمریکا جنبش وال استریت شکل می گیرد که می توان گفت اینها درسی بود که انقلاب اسلامی به همه داد.

حجت الاسلام زارع با اشاره به دستاورد های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهار دهه اخیر تصریح کرد: جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف پیشرفت های شگرفی داشته است، اما بدین معنا نیست که به کل اهداف خود رسیده است، بلکه باید گفت مسیر کلی به درستی طی شده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که هر جا پیروی از رهبری نظام انجام شد، کشور پیشرفت کرد و هرجا مقابله با نظر رهبری انقلاب صورت گرفت، کشور دچار مشکل شد، گفت: امروز «وحدت» کلید واژه پیشرفت انقلاب اسلامی و محور قطعی آن ولایت و امامت جامعه است.

حجت الاسلام زارع با تأکید براین که همه گروه های سیاسی باید متوجه باشند که انقلاب ما با حضور مردم و تبعیت از ولایت فقیه به مسیر خود ادامه خواهد داد، تصریح کرد: آحاد جامعه اسلامی به ویژه مسؤولان و مدیران نظام باید با ولایت مداری تنها در مسیر آرمان های نظام و انقلاب گام بردارند.

وی با اشاره به این که کشور در زمان حیات امام خمینی(ره) با شتاب مسیر رشد و تعالی خود را طی می کرد، افزود: پس از رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز با مدیریت مقام معظم رهبری شاهد پیشرفت و توسعه کشور در عرصه های مختلف هستیم.

حجت الاسلام زارع با بیان این که سیاست مداران غربی به خوبی نقش ولایت و رهبری در نظام اسلامی را می دانند، گفت: به همین دلیل همه توطئه ها و نقشه های غرب علیه جایگاه ولایت و رهبری است و تلاش می کنند این جایگاه را متزلزل کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که به طور قطع و یقین می توان گفت که ولایت فقیه عامل بسیاری از موفقیت های نظام اسلامی در چهار دهه اخیر بوده است، افزود: امروز در بسیاری از کشورهای اسلامی منطقه می بینیم که انقلاب های آنها بدون حضور رهبری مقتدر به انحراف کشیده شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پیوند میان امت و ولایت مهم ترین عامل خنثی شدن توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: این ملت هوشیار و با بصیرت در چهار دهه اخیر همواره گوش به فرمان ولایت بوده اند.

حجت الاسلام زارع با تأکید براین که مسؤولان نظام باید بدانند که مهم ترین راه پیشرفت کشور و همچنین خنثی شدن توطئه های دشمن تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه است، تصریح کرد: باید مسیر مدیران و مسؤولان نظام در جهتی باشد که رهبری انقلاب تعیین می کنند.

وی با اشاره به این که نظریه پردازان غربی اعتراف می کنند که یک سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی، تمام نقشه های آنان را نقش بر آب می کند اظهار داشت: اگر همه ما بتوانیم حول محور ولایت حرکت کنیم، قطعا این انقلاب را به صاحب اصلی خود، حضرت بقیه الله الاعظم خواهیم سپرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی هر روز بیشتر مسیر رشد و تعالی را بیشتر طی می کند، گفت:علیرغم همه توطئه ها و دشمنی های بدخواهان با انقلاب و نظام اسلامی، اما هیچ گاه قطار پیشرفت این انقلاب هیچ گاه دچار انحراف نشده و با قدرت مسیر واقعی خود را طی می کند.

حجت الاسلام زارع با اشاره به این که انقلاب اسلامی شکست سنگینی برای چند دهه غارت، دخالت و سلطه آمریکا و انگلیس در کشورمان بود، خاطرنشان کرد: به دلیل از بین رفتن منافع نامشروع این کشور از امور سیاسی و اقتصادی کشورمان، شاهد دشمنی چهل ساله این کشورها با ملت ایران هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران مسیر واقعی خود را چهار دهه است یافته و هیچ گاه از این مسیر منحرف نخواهد شد، تصریح کرد: کسی منکر مشکلات در جامعه نیست، اما علیرغم وجود همه مشکلات و چالش های اقتصادی، اما باز هم مردم کشورمان عاشق انقلاب و نظام اسلامی هستند.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که سلطه گران رویای نفوذ و دخالت در امور کشورمان را باید با خود به گور ببرند، خاطرنشان کرد: این مردم هوشیار تر از آن هستند که دستگاه های دروغ پراکنی آمریکا و انگلیس بخواهد آنها را فریب دهد و علیه انقلاب و نظام بشوراند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha