جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مهدوی پور

حوزه/رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد گفت: ایمان به خدا و وحدت کلمه دو عامل پیروزی انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام رحیم مهدوی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی هدیه الهی است که باید همه‌ساله گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه ایمان به خدا و وحدت کلمه دو عامل پیروزی انقلاب اسلامی است، تأکید کرد: استقامت و اتحاد مردم در برابر تهدیدها هم عامل موفقیت و پیروزی ملت ایران است.

رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد افزود: ملت اسلامی و انقلابی ایران با توکل به خداوند متعال، رهبری خمینی کبیر (ره) و همبستگی و اتحاد خود توانستند ریشه ظلم و ستم را در کشور برای همیشه نابود کنند.

حجت‌الاسلام مهدوی پور تصریح کرد: ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی که ظلم و ستم رژیم شاه را قبول نمی‌کرد با رهبری امام خمینی (ره) علیه طاغوت قیام کرد و سرانجام در 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید.

وی بر برگزاری جشن‌های باشکوه دهه فجر تأکید کرد و گفت: دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود ازاین‌رو باید برنامه های دهه فجر با شکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای بازخوانی گفتمان انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: باید نسل جوان بداند و متوجه شود که این انقلاب با خون شهدا و جوانان این مرزوبوم به دست آمده است.

وی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای ضربه زدن به دو حوزه فرهنگی و اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: پیروی از منویات رهبری و حمایت از تولیدات داخلی، کشور را به سوی توسعه و پیشرفت رهنمون می‌کند که تحقق این مهم، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha